Teman tapi Mesra~~

Isnin, 1 Jun 2009

Hobi somi ku...



baju baru somi ku...huhuh,tomey kan..aku suh dier posing










ni sumer gambo TRANSFORMERS somiku..huhhuhu,somiku ini "kipas susa nak mati.."DIE HARD FAN:p transformers..dr dia kcik² smpi da kawin ni..minat sgt kat robot..ms belajor dlu duk bli robot GUNDAM..ader byk lagi lam kotak..da keja ni da ader duit skit,duk bli TRANSFORMERS ni...

ekceli..byk lagi collection somiku ini..yg arge 1K pun ader..yg tu siap jadi brg antaran lagi..giler x kitorg brg hantaran robot!!! ni gambo hantaran tu.. yg waner merah lori tuh arge dier RM1000
aku rasa kalu campu sumer arge robot² ni mahu dkat nk rm4000..patut duit itu diberi kepada ku utk soping...huhuhh, da itu kegemaran dier aku malas nk bising...ku pun da ader hobi skang ni..kumpul CD!!!!
nenati aku letak sumer gambo CD aku ekk..tguuuu....

2 ulasan:

Adwindaa berkata...

waaa.... hehehe
igt somi ku je gila robot... somi mu jua ek.... hmmm nasib kita la ek... sib dorg tak jd cam robot gak... hehehe somi ku gila gundam gak... bersusun kat umah, tp skrg since adwan dah makin nakal.. terperosok lam kotak ku campak... ekekek padan muko...

Mama Qaseh berkata...

Wah..sgt laa ain dr yg lain..1st dgar brg hntaran adalah robot hehe..sgt laa unik uols ni kan..tp kalu dh tue hobi dia kna terima jer laa Yang..

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers