Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 15 Jun 2009

sedey...

rasa nk nangis jew...ngantuk sgt ni..!!!

mlm td imran meragam (cian anak aku) korg byg kan la..pkul 1am imran da stat merengek..nangis..aku ingat dier nk nyusu..biler bg mnum kit jer merengek lbih..imran kalu merengek mata tutup,u no need 2wory la..tp kalu mrengek mata terbukak..hmmm..mmg susa la nk tdo kn balik..

lpas bwj rayau2 1uma..imran lelap,ltak atas ktil..skali pkul 3am terjaga lg..:"( Ya Allah...dugaan btul...imran xtau naper merenegk jer..nangis kalu baringkan dier,pkul 4am..xlelap g..kembung ker anak aku??ker nk ter berak??aku da pnat ni..siap da naik suare kt imran..:( sory sayang...pkul 5 still xtdo gi..aku tukar kn lampin imran,sapu minyak kt prut kaki sumer..aku rasa azan subuh br imran btul2 lelap..tu pun dier tdo sindri sbb da pnat sgt kut,kesian sgt tgk anaku itu..agaknyer prut dier xslesa kut,masa dier lelap tu aku ltak tgn atas prut dier..biler aku angkat tgn jer die berbunyik..alaaa..cian ank mama..:"(


xsampai ati nk tggl kan imran td, ms ltak imran dlm car-seat aku jd sayu sgt..muker imran pun cam sedey jer..masuk opis aku da rasa rindu kt anak aku..ni tgh naip n3 ni pun tahan airmata jer ni..ni aku amik subuh td..cian anak mama..:(
MAMA MINTA MAAF SAYANG...MAMA SAYANG IMRAN SGT2


Tiada ulasan:

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...