Teman tapi Mesra~~

Ahad, 14 Jun 2009

KORANG BUHSAN X?????

hmm...:( buhsan...somiku onkol arini..tggl la daku bersama anak ku dan juga seorang adik ipar ku yg masih lg tdo..
hm..kijer uma byk g xsetel ni..keja opis pun baru buat setengah..aku da stat ngantuk ni..adusss....

cepatla bulan7..somiku janji nk bawak ku dgn anak ku gi HANIMUN lagi..kali ni di LANGKAWI!!!!! yei.....!!!! ekceli aku xpnah g lagi tmp tu..huhuhuh,paling utara aku i pun kulim jer..hahaha..cian aku kan..arapkan cik somiku jer la bawak gi jenjalan..:D

aku awal-awal lagi da amik cuti..ngeh..ngeh..3ari plak tu..1-3julai ni..tp somiku cuti smpi 8julai..:( aku xleh amik..sbb 7-8 aku ada HEARING..mencik!!!

xperla..janji aku dpt berjalan..7julai somiku akan turun KL..dier cadang nk cari uma kat sana..nk bli buat sewa..(somiku cuba kumpul arte..huhuh) aku xikut..xper la..biarla dier gi sindri..

alaaaaaaaaa.....nk iKut gak..MENCIK!!!!! :(

1 ulasan:

Mummy Dasy berkata...

sama ah kite nak berjalan2 jauh harap Mr.hubby jek nyampah & mencik gak kekedang

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers