Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jumaat, 26 Jun 2009

CUTI..OH CUTI...

HMM...jumaat lagi..sronot mmg la sronot,tp nex wik aku ada hearing almost everyday..mencik!!!

ko rang ader dgr pasal cuti PENJAWAT AWAM KESIHATAN DIBEKUKAN x????huhuh..cian cik somiku..kitorg da plan kononnyer rabu-ahad kitorang nk bercuti..nk ke langkawi la knon nyer..aku bleh PANDAI sgt..pi la fix date hearing masa aku nk cuti tu..(aduss...ntah saper sanggup MOB tuk aku ni..) what makes things worst is..MENTERI KESIHATAN pi announce kat TV sumer cuti PENJAWAT AWAM KESIHATAN CUTI MEREKA DIBEKUKAN..
cik somiku frustrated giler biler dapat tau..bergenang air mata dier..(btul..xtipu..)cian laki aku..bukan aper..da la dier nyer cuti tggl 7ari ..bukan boleh carry forward tu nex month pun (aku pun xphm sgt cuti bagi dokto² ni)so dier xnk la cuti dier burn camtu jer...cian laki aku..(terluper kes aku buat tu..) trus mlm td cik somiku xder mood nk kmas baju² dier tuk onkol arini..i la tlg gsok baju dier sumer..cian laki aku..(dier ni mmg manjer skit..kna alala pujuk skit dier..kna try sooth kan hati dier sumer...(saper xsayang laki woiiii....)

kalu korang la kan..aper korang akan lakukan di dalam situasi camni..huhuhu

4 ulasan:

Zainab Norazman berkata...

ye ker mamanoa cuti penjawat awam dibekukan???? (alamak... aku ker yg cetek isu semasa ni???? huhuhu~~~~)

huh..kalau pasal dh plan nak cuti then at last tak jadik, aku pun ada pengalaman...hubby ku keja bank tau... so kalau nak cuti tu, kena ikut turn... tk bleh cuti kalau ari tu dah ada org cuti.. pastu nak di jadik kan citer.. pernah la satu masa nan indah ktorg plan nak gi bercuti... cuti hubby dah approve... tp tetibe lak sorang rakan sekerja hubby terpaksa bcuti emergancy 3 ari... pastu tk pasal2 bos dier suh hubby masok keje.. huh!!! geram sungguh...

rasanya masa keje bank dulu tk pulak bos aku wat cam ni!!!!sib baik dah resign...ahak...

imran sihat ker?? lamer dh tk post pasal anak.. aku pon sama gak.. i hv no idea..

Yan berkata...

uikk cuti 7 ari takleh forward??? ayooo apesal camtu? ni sebulan trus dpt 7 ari cuti ke?

Aliff Imran berkata...

ibu dania
ni cuti penjawat awam kesihatan jer..hmm cik somiku bercadang tuk LARI tuk bercuti gak..(ni atas nasihat sister n nursekat spital..)huhuhuh..


yan
dier ader cuti yg pnjg..i pun xtau style dokto cuti camner..huhu..bukan samer dg penjawat awam yg lain cam kiter ni..

Zainab Norazman berkata...

hehehe..owh... doktor2 nyer cuti je yerk?? yahuuuuu... kita bleh ar cuti sesuki hati kan??? ahaks....

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...