Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 3 Jun 2009

CD KESAYANGANKU INI...






ini sumer adalah gamba² CD kesayangan ku..actually xsempat nk tgkp sumer gambo yg original CD aku..sbb ader yg basuh..ader yg kat uma nanny imran...so aku CILOK gambo ni jer la..
yg plain kaler ader dalam 11 sumernyer..10 aku bli dr maryaa..affordable price gituh...1 maryaa bg present..(huhu..mnang RS contest tuh..hikk..hikk..gedik..) dan yg CD Cartoon ader 3 jnis (spt dlm gamba yer puan-puan..bukan sumer tu..haahaha i bli dr haryatie...murah..(yatie..i promot brg u ni..huhuh,kalu kat kedai CD ni diorg jual RM 55 sekepin!!!! huh...mahei....
so..all together ader la dlm..14 CD..hahahah aku tamak CD...hmmm..hmm...( sambil mengembangkan idunku..)
sekian la kebongkakkan ku pd ari ini..ku akhiri dgn WABILLAH HI TAUFIK WALHIDAYAH..WASSALAM....

2 ulasan:

munira berkata...

wah banyak2!syok aku tengok..
ni yg berkobar2 nak kumpul cd gak nih..

rynas berkata...

wahh..banyaknyer..cam2 kaler ada. saya cam teringin jer nak try jugak ni..

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...