Teman tapi Mesra~~

Jumaat, 12 Jun 2009

TERASA BERDOSA..

aduss..rasa berdosa dan bersalah plak..

bukan aper..smlm balik kijer aku trus mengambil anakku di uma nanny nyer..somiku naik keta lain,jd aku sorg jer la yg terkedek² ambil imran..smpi uma nyusukan ank kjap sbb dier da stat merengek..somiku smpi uma bukak tie lepak atas sofa dan trus tertdo..pnat agaknyer di hospital..ku biarkan la..

bila imran da tdo aku bersiap solat dan trus kedapur nk buat dinner..slalunyer somiku akan mnolong aku di dapur buat aper yg patut,aku xsmpi ati nk kjut dier..biarla..

pas memasak aku jd sgt penat:( magrib da lamer masuk,aku kjutkan somiku..somiku dlm keadaan terpinga² terus berdiri dan buat muker takut..huhuuh:p nk tergelak pun ader biler tgk laki aku camtu

pas abis solat somiku smbg tdo sbelah imran..aku trun bwh dgn niat nk pam susu, tp bdn ku ini tersgt penat dan aku sgt mengantuk...ku gagahkan jua,bukak TV kuat² smbil pam..setengah jam aku pam susu ku cumer dp 2-oz jer:( naper skit sgt,slalu 1/2jam da 4oz..mayb aku terlalu penat kut..so aku buat sumer ni mcm terpaksa..aduss.."hai la bdn..jgn la ko lemahkan semangat ku tuk mengepam susu..."

aku stop pumping sbb dgr imran da melalak kat ats..papa dier spt biaser bawak trun bwh carik mama,upernyer imran nangis sbb dier muntah..hmmm...aku pujuk imran..akhirnya lelap gak..(dgn mama slalu kjap jer diamnyer..dgn papa asik borak jer..tp biler anak da stat nangis papa xtau nk buat aper..:/

biler imran da tdo aku ajak somiku mkn mlm..bdn da pnat ni..3-4kali aku panggil somiku mkn..smpi satu tahap aku tercakap.."EHH..CEPATLA MKN.."dgn nada yg agak tggi..huhuh..minta ampun B...:p somiku trus dtg kedapur...dier plik agaknyer trus dier tanyer.."MA NAPER..MA MARAH B EKK..SORY XTLG MASAK TD..NGANTUK SGT..:("

aku xmrh pun dier xtlg aku..tp aku hangin sbb aku da pnat,keja uma byk..rimas pndg uma yg bersepah xsempat kemas sumer..nk masak lagi..anak nangis lagi..pas mkn aku duk dlm 15mnit kat sofa (smbl somiku bersandar di blakang bahuku..;p) kitorg tgk tv..dan tertiber..aku terlelap..adusss..xthn aku trus naik atas bawak imran masuk bilik..ngantuk..somiku pndg jer..minta maaf b..ma ngantuk sgt ni..

baju lam mesin xsidai gi ni..aku pun terluper..nasib somiku yg baik hati ini tlg sidaikan baju...ms bgn subuh td baru aku perasan..

korg penah x jadi cam aku..tertiber ternaik suara pd somi tercinta korang...:D aku xmintak maap lagi ni...huhuhu ptg ni la bleh memanjer skali dgn somiku...huhhu..

Tiada ulasan:

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers