Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 22 Jun 2009

YO..!!! WEEKEND BEB...

Citer ujun minggu..huhu…
aku pnah citer x pasal cik somiku beria nk ajar imran swimmin’???aku rasa aku post kat susuibu kut…but its ok, last jumaat kitorg gi JJ..cari swimming trunk imran..Yah..Yah..i know,he’s to…small..so mmg susa nk cari swimming trunk yg muat kan..tp ader yg paling kecik aku jumper..bleh la muat(mcm pkai sua duk uma jer..ahaks!!!)


papa imran jahat..amik gambo time tgh nguap plak..nasib imran comey..hahahaha
tgk la nk gi shoppin ni..imran duk ngantuk..
smalam ahad kitorg gi la pusat renang MBI…gamai org kat saner..penuh cina jer..so dipendekkan citer papa nyer pun berendam la, papa suh mama nyer gak trun samer..so berendam jer..memula ajar imran terapung lam air lu..nk biasakan dier dlm air..nasib dier xnangis..ekceli..imran tgh mengantuk sgt2 tu..so muker xpuas ati jer yg ader..hahaha




muker cuak jer..


huhu..imran tutup B..huhh malu...nmpk nenen..
mama-papa-imran..(psal aku nmpk gemuk??)trick gambo kut..


ngantuk sgt..pas salin baju trus lelap..


3 ulasan:

fiza berkata...

Tomeinya...sian imran, kena dera ngan mama & papa erk, hehehe...

Yan berkata...

ermm harga ODP celebrity
RM50 termasuk pos

Yan berkata...

mamanoa..
klu boleh emel kat kite
ummiyanty at gmail dot com..
supaya dapat lebih clear..
nanti kite leh explain berapa harga totalnye yer..

td mula nak emel kat awak.. tp tak jumpe lak emel address..

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...