Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selasa, 9 Jun 2009

CONTEST AKSI MENARIK ANAK TDO..


contest ni bermula pd 8 June-28 June 2009contest ni akan di tutup pukul 8pm on 28 June 2009
keputusan akn diumumkn pd 6 Julai 2009 ada dua katogeri ye.....
1. umur anak dari 2 bulan hingga1 tahun
2. umur anak dari 1 tahun ke 3 tahun
setiap contest pasti ada syarat-syarat yang perlu dipatuhi. Syarat2nya adalah seperti berikut:
1. Add blog MamA_Uzma di bloglist anda dan menjadi FOLLOWER Mama_Uzma serta upload CONTEST AKSI MENARIK as a banner di blog anda.
  • k..so far aku da add n follow (i folowww..) n i already put D' BAnnER..ahaks..
2. Buat entry khas ngan tajuk contest aksi menarik& upload gmbr anak anda. Sertakn perkara2 berikut:Nama penuh anakUmur anak (mengikut katogeri)ceritakan kenapa gambar itu dipilihdan slogannya skali
  • N3 khas..hmm..AKSI MENARIK KETIKA ANAK TDO..ekceli..aku byk koleksi aksi anak ku tdo ni..xtau nk ltak yg maner..so aku decide trttrtrtrtr...DUSH!!!!! (drumline) i put this picca!!!! LIHAT LA DUNIA..ANAK KU INI...ahaks..naper aku pilih gamba ni..sbb..gamba ni BESHHHH..huhu xla..sbb bg aku he looks so..genius with my specky..uhukss n harapan aku he really gonna be genius 1 day..InsyaAllah..doa ibu ni menjadi..

  • anak ku ini mmg suker tdo..(alhamdullilah..)org tua kater baby byk tdo dier membesar dgn jayanyer..huhuhuh..tp aku rasa dier kuat tdo cam papa dier la..papa dier suker tdo,dlu study siap dpt award student paling kuat tdo lam klas..ahaks..xper..janji da jadi dokto pun papa dier..skang menurun kat anak plak..memintak anak ku ini jadi N'Gineer plak..xyah la dokto tu...

  • nama anakku ini..MUHAMMAD ALIFF IMRAN BIN MOHD. SYAHIRAN..umur nya..11th June ni..genap 3bulan..
  • slogan anaku ini.."MAMA..zzzZZZ..DO YOU KNOW THAT..ZzzzZz..Math is like love – a simple idea but it can get complicated"..ZzzZzZZ

3.Dalam entri itu pastikan anda gitau dan link ke Mama_Uzma http://bigboy-uzma.blogspot.com/2009/06/1st-intake-contest-aksi-menarik-updated.html

2 ulasan:

mama uzma berkata...

alalaa.....
mmg menarik..lain dr yg lain..keh3..

Zainab Norazman berkata...

alaaaa... tak do ke utk kategori below 1 tahun???? ala...sedih nyer... dania baru 5 bulan...

mamanoa, saya dah add akak.. eh eh...sesuki hati jer panggil akak kihkihkih.... add la saya jugak ye.... cute la bby akak... mata sama cam ayah dia....

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...