Teman tapi Mesra~~

Khamis, 11 Jun 2009

3months oredi..!!!!!

wargh...xsangka..da 3bulan da anak ku ini..rasa cam baru jer ngandung aritu..baru jer masuk spital sumer..da 3bulan da..wahh..anak aku ini sungguh shomell..masa lahir dlu cekeding jer..2.7kg..skang da ader byk muscle..da 5.74kg,dada pun da nmpk bidang..uiks...bidang!!!aperkah!!!! berkat susu mama kan imran...

tgh nunggu gilran tuk kna cucuk..huhuh cian smpi tertido nunggu,papa dia pun lelap kat sbelah..
eceh..ecehhceh...sesi nk kempiskan perut..huaargghh..1..2..3..3lagi..imran da bleh angkat paler nk bgn..bagus..ikut development btul anak ku ini...


ni baru pas poo-poo,xsempat nk tgkp gamba dier tgh neran;p ni tgh BERBORAK dgn papa dier..yer la..da selesa perut tu,da 4ari xmembuang..huhuhu:D
yg kompius nyer anak aku ni cam ruper xkna cucuk pun..nangis kjap jer tupun sbb org tahan kaki dier jgn bg gerak bukan sbb kna cucuk pun..(GOOD BOY) risau dier demam jer..smpi uma trus papa cum dokto trus bg ubat syrap dmam imran..
mlm tu aku cek suhu..36.4 C'..bg aku da panas da tu..tp hubby ku ckp xdemam pun..kalu dmam 38 C'...huuhhhuu...takut..cian anak ku nnt..dier da stat merengek..xnk nenen sgt..tp nk berdakap jer..papa xreti nk buat sbb imran asik nangis jer..papa carik mama kat dapur..dgn mama baru diam.manjer anaku sorg ni..bagus..anak mama ler katakan..
Alhamdulillah..pg ni cek balik suhu..xdemam..tp badan dier suam skit la..harap sgt imran xmeragam kat uma nanny dier...

4 ulasan:

:: m.u.n.i.r.a :: berkata...

wah..suda besar imran ni ye ..
fus berdada bidang..
ni yg buat zahraa tergoda nih :)

My Prince Diary berkata...

cute as a doll:)

Tanpa Nama berkata...

sekejap je mase berlalu..dah beso ank ko nora..anak ina 15hb ni 2bln lah.. :)

Intan berkata...

Ala semangatnye dia...gewammmmm!

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers