Teman tapi Mesra~~

Rabu, 17 Jun 2009

RESPON ON MILKMAID TEA...



Hmmm..so far aku mnum baru 2x..ptg smalam..n pagi ni..petang smalam pas mnum start pam..memula..cam biasa jer kua..pas 15mnit later..WAHHH..APERKAH..hik..hik..poyo jer..l/kurang 30 mnit pam da mencecah 7oZ..

bad..very bad..:( pagi ni aku mnum milkmaid tea..adus..naper dpt 3oz jer:(..da pnat urut..perah sumer da..byk tu jer ker dpt..ke sbb aku tgh lapa lg...hmm..aku rasa guna cara normal lagi byk susu aku..mnum soya bebanyak..mnum air bebyk..

Hmm..tu bg korang byk ker biasa..?pada aku..bleh thn production..:D ( yg 7oz tu jer la..tp tu la..aku pikir² xkan nk setiap masa mnum air tea yg mahal ni semata² nk byk kan production..huhhuh (kopak duit mak ngah..:-x)


tp xsalah pun nk mnum kalu uols mmg menghadapi problem of production..lelebih lg bila JEPUN MENYERANG kan...:P so.......LU PIKIR LA SENDIRI...!!!



inilah koleksi susu ku..ader r dlm 50++ kat blakang bkas biru tu ader gi membukit..huhuh...adakah ku tamak..!! ngeh..ngeh...perlu...tuk kebaikan anak ku ini..hmmmm:P

6 ulasan:

UmmuAkmal berkata...

kagum...kagum...manyaknyer stok susu!

ibu_arifa berkata...

wah..ku tabik lah (disamping ada rasa jeles sikit)melihat koleksi susu mu itu..mmg meriah..alhamdullillah yer..rezeki anak..

kena beli peti ais lain jer rsnyer tuh..cam tak muat dh tgk..

Ibu Aqil-Aqilah berkata...

Wah.. bnyknya.. respek lah kat awak.. Ibuani mmg nak mcm ni.. apakan daya susu ku tiada... jeles I tau...

mamanoa berkata...

ibu_arifa..
huhu,u xtgk org lain nyer stok susu lagi..ader smpi 300 stokk diorg..MEWAH!!
mmg wajib cr pti ais br..sbb mertua gajin bg stok ikan dgn udang fresh yg amat byk..so kna limit kumpul susu,tgh kumpul duit nk carik freezer..

ibu aqi-aqilah..huhu..segan nk riak..pruduksi xseberapa..ngeh..ngeh...xper..kna +ve kan dri musti ader susu tu nnt

Normaliza berkata...

Banyaknya stok susu..Bestnyer kalau susu ku juga banyak seperti itu. ni nak dapat 0.5 oz pun payah..huhu!

ibu dania berkata...

byk nye stok.... oh ya, nak tanyer ar... tu yg stok ebm pakai pastik tu, beli kat maner ek... best gak pakai mender tu... jimat space...

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers