Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 3 Januari 2011

AZAM 2011???



da masuk 2011 ni..hmm..sumer org duk sibuk cakap psl azam thn baru..akunyer azam 2010 dulu apa ekk??


cek balik dlm blog ada letak ke x..skali ader upernyer..hehehhe entry yg ni





aku qoute apa azam aku:


"kalu bleh aim ma nk kna ada 2 anak by 30!!!" terkojut laki aku,trus dia ckp "MA INGAT B NI KILANG KER??" - aik??? bukan tu words yg patut kua dari mulut aku ker??? psal kua dari mulut dia plak??cik somi aku tukang mengandung kah??aku balas balik - "bukan dulu masa bercinta B cakap kalu bleh nk anak 3-4 org ker??ni nk planning la ni.." hahahaha~~~ sorok muker laki aku, tau pun gatal ms dolu-dolu..




ni la azam aku upernye tuk thn 2010, TERCAPAI AKHIRNYA!!! Yeiii...ye la..berjaya concieve & now preggy 7months++, kiranya by usia aku masuk 30 aku da ada 2anak..heheh..




imran bakal jd abang..& imran dpt member main bola sepak..hehehe..




so~~~ apa azam aku tuk 2011 ni???


*by the time my 2nd lil'junior kua..aku nekad nk TANDERM NURSING


*mcm imran gak, aku akan pastikan 2nd lil'Junior completly & fully breast-feed like his brother..


*azam yg lain..lebih kepada impian..tu pun kalu cik somi yg sudi bawak..hehehe..bila kita nk melancong ober-C bebetul ni b...hhuhuh

Tiada ulasan:

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...