Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 17 Januari 2011

New Gadget.


harus berterima kasih kpd cik somi terchenta..huhuhu...kerna beliau saya dapat memilikinya..huhuh
aku tahu musti gamai yg ckp "HAAA..BARU NK PAKAI KER..ORG DA LAMER TRY DA" hmm~~aku dgn laki aku bukan jnis 'Gadget maniac' mcm sesetgh org..aku asal bleh call,sms,mms,lagu,internet(WIFI) yg biasa-biasa jer..aku ok jer..fon cikai pun xper..tp laki aku memikirkan sesuatu yg memudahkan dia dan value buy...xper la...sekali-skala....

ni sumer kerna STRAWBERY ku yg rosak..last friday..xtau naper STRAWBERY ku tertiber xleh tekan..even nk scroll pun stuck..mmg xleh nk call out or call in...even msg pun xleh..adusss...mmg patah tangan la...

bgtau cik somi fon rosak..skali cik somi balas "ooo..ok xper..nnt kita bli baru ekk..fon B pun baru kjap td masuk dlm air..."

wah...sgt sronok mendengar nyer...mcm baru lepas dengar Ramli Sarip or M.Nasir nyanyi kat tlinge aku jer..hahahahahaha

arini cik somi ajk tgk fon..uishh..dia aim yg dasatnyer..memula aku ingat nk amik BOLD jer..tp tggl yg Pearl-White jer..yg hitam da abis..hmmmm...cik somi ckp alang-alang amik yg cam dia jer la..huhuhu...

paper jer la..I FOLLOW~~~ err,even cik somi bayar,tp dia ckp later aku kna byr gak..kira tolak elaun kut,xper..mmg dia yg manage kewangan family aku..so aku mmg ikut jer

so..kengkawan..yg rasa nk invite aku BBM sila la..huhuh..aku ni baru nk blajo..so mmg xreti lagi..

Tiada ulasan:

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...