Teman tapi Mesra~~

Selasa, 25 Januari 2011

MAMA~~


esok genap 4tahun pemergian arwah mama..26/1/2007 - 26/1/2011

Dia segala-galanya bagi aku..kejayaan ku hanya utk dia..segala puji-pujian yg ada di dunia ini hanya utk mama..
Biarlah dunia memandang sepi pada mu,tanpa sebarang ijazah.tanpa sebarang kelayakan tggi..hanya sekadar pendidikan sehingga darjah 6..tanpa sebarang harta menggunung..tanpa emas berantai-rantai..intan dan permata..
ttp pengorbanan mu..keikhlasan mu..pengertian mu..pengalaman mu..melebihi dan melangkaui segala-galanya..
akhirnya semua sedar..dan mula memujimu..menghormatimu..menyanjungimu..

tp mungkin mama xsedar..kerna itu semua berlaku bila ketiadaan mu..
pesan mama "JANGAN MENINGGI DIRI..KELAK DIRI YANG RUGI" aku cuba menjadi seperti mu..tp aku tahu tiada siapa yang dapat menyamai atau menandingi mu..

sehingga sekarang saya tetap..masih..akan...dan senantiasa mengingati dan merindui mama..
akan saya pastikan cucu mama juga merindui mama sebagaimana saya rindukan mama....

p/s:kerana itu saya kekalkan MAMA sebagai pengganti diri kpd anak-anak saya...

3 ulasan:

yatie chomeyl berkata...

sedihnay baca entry ni..tiba2 u buat i rindu arwah mama i jugak :(

kinna berkata...

alfatihah utk puan kamariah..semoga rohnya sentiasa dicucuri rahmat ilahi..

shakeymirza berkata...

syahdu la baca entry ni..sayu sangat...
Al-Fatihah untuk MAMA...
Dan semoga noa pun jadi MAMA yg baik..

xsabar nak tgk muka baby dalam peyot tu..chumel cam abg imran dia tak..hehe

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers