Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jumaat, 1 Januari 2010

AZAM 2010~~

hmm 2010..NEW YEAR..tahun baru..azam baru..hmm...aku pnah ader azam ker??? ntah..aku lbih pada aim aku jer..AIM TU KIRA AZAM LA NGOK!!! wat evaaaaaaaaaaa~~

mlm td..ms berdua-duan dgn cik somiello anak ko tdo sbelah kira ber2 gak ker.. cet!! bikin spoil la..!!~~ ala..mlm td..masuk new year borak kosong dgn cik somi..aku tanyer dia aper azam dia..dia buat dono jer~~ huh!! pastu dia sibuk jer nk tau apa azam aku..hik-hik..aku dgn beria bercerita..

"kalu bleh aim ma nk kna ada 2 anak by 30!!!" terkojut laki aku,trus dia ckp "MA INGAT B NI KILANG KER??" - aik??? bukan tu words yg patut kua dari mulut aku ker??? psal kua dari mulut dia plak??cik somi aku tukang mengandung kah??aku balas balik - "bukan dulu masa bercinta B cakap kalu bleh nk anak 3-4 org ker??ni nk planning la ni.." hahahaha~~~ sorok muker laki aku, tau pun gatal ms dolu-dolu..

bukan aper..org musti ckp awal lagi..imran kan kecik lagi..br 9bln xpuas manjer lagi..hmm..sumer tu aku ader gak terpikir..tp bile tgk balik umo aku da nk masuk 30 thn ni 29 ekk puan-puan.. so aku cuma ader -/+ 10thn jer lagi tuk buat anak..(b4 i reached 40). laki aku mementingkan KUALITI daripada KUANTITI.(tp aku suker jer kuantiti+kualiti huhuhu~)

so aku rasa early 30 aku da ada 2 anak..mayb stop 2-3 thn jap tgk anak membesar sat..pastu try concieved balikwah!!! ko kojo kilang buek anak apo nora??? bukan apo..aku kalu bleh by 40 nk stop..juz nk tgk anak membesar jer by that time aku harap sgt laki aku da kaya~mewah~ada banglo besar~ader keta bersusun~~ ahah!! hahahah~~~ DREAM ON!!!!!

yg penting azam aku(yg xseberapa ni)nk tgk family aku(in-law+sibling+sedara-mara)sihat+bahgia+selesa+gumbira+enjoy +etc...~~
sekian...

p/s: imran bln ni skali 2 tumbuh gigi;) makcik suko!!!! yg xbest..da mula gigit nipp** aku adussss~~~~ sakit la!!!!

Tiada ulasan:

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...