Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 13 Januari 2010

BUANG SAWANG..TEPEK GAMBO...

fuh!!! FFuuhhHHH..berhabuk..bersawang blog aku...hmm..aku pun xtau nk sumbat aper lam blog aku ni..even blog aku tidak BERNYAWA sebelum ni..tp xbermakna aku xBLOG WALKING..everyday aku blog walking kat sumer uma yg hapdet blog diorg..huhuhuh..sajer..even xdrop komen..tp aku tau kesah terbaru diorg...nk jumper payah..so by BLOG-WALKING jer la aku buleh tahu citer korang kan....

tp lately aku rasa "dunia blogging" ni makin panas la..banyak isu-isu remeh yg seperti digembar-gemburkan...aku xnk la ckp isu aper..aku tau korang sumer musti dapat agak..remeh la beb..jgn la besor-besorkan..kita kan da dewasa..

OK!!! ABAIKAN....

skang aku nk ltak picca-picca saspek yg telah meragut hati menyentap jiwa PAPA nya..huhuhu..yg MAMA nyer buleh buat dono jer..siap tgkp gamba saspek dan terus MMS kpd PAPA nyer...NATIJAHNYER????? pergh..ayat xhengat... si MAMA nyer kna marah dgn papanyer..dan berbakul pesanan yg ditinggalkan oleh si suami untuk si isteri ygnakaldi sayangi itu....

korang tgk la sindri...

haaa..tgk..kejap jer da smpi atas..ni kalu GRANDMA dia tgk lagi tmbh pesanan penaja panjang citer..huhuhu..

yg ni plak..aritu..huhu..Ya Allah..uma aku..bersepah nyer.. tgk gamba dari bawah keatas yer...

si mamanyer sempat interpramemencelah tunjuk gg sajer..hik..hik...

hmm..abaikan yer makhluksexy diatas sofa itu..ni la keja anak aku..nyepahkan barang...tp last-last gi kat mama dia gak bg main bola..hahahaha

MUHAMMAD ALIFF IMRAN..

da masuk 10bulan da..huhuh..mcm² ragam,ader jer citer terbaru didengar tiap kali amik imran dr uma nanny dier...musti ade budak yg ngadu.. -

  • "dia tarik rambut kiter...." -
  • "tadi dia pukul kita.." -
  • "nah-nah..alaa..jgn la nangis..imran tarik puting dia masa dia tdo..." - muker anak aku selamba giler masa tu...hahahhaah

dan banyak lagi la..hahah...aku da tahap sengih sumbing da bila dengar..hahah..

MILESTONE IMRAN:

  • Gigi da 2 btg..(nmpk mcm nk tmbh jer lagi)abis la Ni**** aku..
  • merangkak,memanjat,meniti,melompat,berjoget,menjerit,membaling dengan jayanya
  • pandai snap jari(mcm panggil burung) tp ni juz tuk panggil cicak OK....
  • dgr lagu jer berjoget..(montot dia la) pastu clap-clap tgn..
  • asik ngomel sensorang..(ntah aper dia ckp duk bisik sensorg)
  • keja dia..xleh nmpk kawan asik MAIN..MAIN..MAIN..smpi xnk tdo..biler amik bawak balik muler la menangis nk nenen sbb nk tdo..(maner la anak aku xkurus..xcukup tdo...)

byk je lagi..tp ni jer yg aku ingat..musti korg pk anak aku lmbt berjalan..xder vocab lagi..xkisah!!! ikut korang la..sebab aku percaya setiap anak MILESTONE dia berbeza..janji anak aku SIHAT dan AKTIF!!!!!

1 ulasan:

** Perfect Love ** berkata...

mmm kire hebatla milestone imran tu.. 10 bulan dha macam2 dia buat... keep it up imran!! hehe

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...