Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Khamis, 7 Januari 2010

^*%^%$%*&^%(%

Amah Indonesia hempas anak majikan ke lantai

korang penah dengar x citer ni???

kan aku pnah bgtau dulu rujuk
enrty yang ni..yg aku kalu bleh xnak tgk IP @ File jenis-jenis camni


HAH!! skang ni tgk!!! tgk!! ada atas meja aku..Ya Allah..nasib xder gambo..kalu x..duk kua air mata jer la aku..pastu mulut aku duk sumpah seranah kat minah AMAH ni..^%*&^$^&%*^$^%$^%$^&..haaaa...kan... korang bleh rujuk kat atas(ekceli byk jer artikel pasal kes ni)

nasib siasatan xlengkap gi..aku kalu aku jumper pompuan ni mmg aku tumbuk muka dia....CELAKA PUNYA AMAH!!!!!

2 ulasan:

** Perfect Love ** berkata...

dah takde kemanusiaan ;-(

jom tumbuk sesama kak... hihihi

Cikpid berkata...

aku pon marah gak..orang byr gaji utk die buat keje..bukan tak bayar..

geram kan???

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...