Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 25 November 2009

JIWA KACAU....

HMMMmmmm...ati xsenang ni..nta dapat hadapi ntah x...
nex week aku kna pi kusus 5ari dkat ILKAP....ikutkan nk angkut imran mcm biasa, tumpang uma makcik aku kat sana..tp mak mertua aku mcm xpat folow plak kali ni..so ingat nk bawak adik ipau aku ler tlg jaga...(hmm..mcm xsmpi ati nk suh dier jaga)

So..aku berkira-kira ok x kalu tggl kan anak aku bersama mertua n cik somi di Ipoh..dan aku berkusus selama 5 ari tu..hohohoh~~ mak mertua aku ok jer..dier ckp STOK SUSU EBM PUN ADER BERLAMBAK LAM PETI AIS..MCM BERATUS DA.." adusss..xsmpi 50 pun stok tu..makin susut ada la..aku da xpnah top-up da..duk bg yg fresh jer kat imran..bukan aku xbg guna EBM tu..tp nk buat stok byk tu mkn masa beb..berbulan-bulan gakla..imran ni jnis siang jer guna btol..mlm mmg direct aku jer..kalu aku gi nnt ntah camner mlm dier nnt..mak aku bleh jer get ready btol..tp nk ke anak aku ni..adussss...

adik-bradik aku n mak aku sumer ckp.."IMRAN OK JER..BLEH...TAKUT MAK DIER JER YG XTDO MLM NNT..DUK NANGIS..." huhhuhu~~ yg tu yer gak..kalu korg anak da biasa tdo bwh lengan korg,bleh lena ke tdo ko anak tetiber xder kat sbela????

pak mentua aku plak ckp.."ALAH..BUKAN IMRAN YG NANGIS NNT, NTAH-NTAH PAPA DIA YG LELEBIH..SI MAMA NYER XDER.." hahahaha~~~yokoyo laki aku nk nangis...tp laki aku mmg cengeng skit
gi kusus pun aku xleh stop perah..kna tetap perah gak..kalu x kering susu aku nnt..hmmm..
maner nk ltak sumer EBM tu..nk bawak balik ipoh lagi..x ke haru..adusss....payah la...kna bli kotak polisterine tu la..bli yg kecik la..nnt letak ais kan????


HAPPY MOMENT WITH MY ANAK BUJANG....HOHOH~~BALIK KAMPUNG...

ni citer lain plak...

kan dulu aku ader citer aku sakit tgn tu kan..DE QUERVAIN'S DISEASE pastu aku kna pi buat splint tuk tgn aku kan..haaa..kan aku da buat..korg tgk entry ni tp kesakitan aku makin ari..makin teruk aku rasa..last-last laki aku ajak pi inject stereoid pg td...seriau gak aku ms inject tu..tp xsakit pun..kebasssss jer tgn aku...mcm kna bius..skali ms pkul 10 td agaknyer bius tu da ilang sakit tgn aku berdenyut-denyut..sengal giler..aku mcm nk ngalir air mata aku..

bgtau kat cik somi..dier suh aku ltak blok ais EBM aku kt tgn..dier ckp mmg la pas inject sakit la tmp tu..aper..da siap bengkak tgn aku..ni nk menaip pun mcm guna jari antu jer..bleh dier ckp xder paper..TRY RASA LA!!!!! hangin aku...yg ko pun satu hal..da doktor ckp jgn guna tgn tu yg ko guna gak naper??? ABIS AKU NK MENAIP BUAT KEJA NK SIGN SUMER GUNA KAKI KER..DA TENTU LA TGN KANAN AKU NI...hangin aku..
Doktor tadi siap ckp tgn kiri aku pun da nmpk mcm nk kena..haaa...tgk!!!!! ni penangan keja kat sini la ni...angkut beg gajah tu...hohohoho..salahkan nyamuk kelambu aku bakar lalalala~~

Korang nmpk x yg kna plaster tu..bengkak gemuk tgn aku...kalu x nmpk tulang jer..

6 ulasan:

Puan ApasH berkata...

kalo anak yg mmg dh biasa tidur bwh ketiak mak dia mmg susah skit. Haritu saya kena gi terengganu..ade site visit..pegi pagi2 buta2 & balik the next morning..susah hati nk tinggal anak yg ske ngempeng mlm2..last2 angkut sekali..hehehe..

Pernah gak tinggal anak ngn mertua sampai kol 2.30am..(ade hal skit)..tidur dlm buai..kejap2 kena enjut buai..sbb anak syik terjaga sbb nenen mama xde..x pasal2 mertua x dpt tidur..

Mertua pon surrender jaga mcm tu..

Tangan saya pon still sakit ni..dh dengar citer pasal U cucuk steroid tu..takut plak..

hadina berkata...

alahai...ciannye kat ko noa...dah lah kena gi kusus pastu tgn lagi yg sakit...mmg dugaan buat ko lah noa..semoga ko tabah ek..
eden raso kan,nnt ko yg nangis gi kusus,mak mano lah tak sedih tgl anak oiiii...kalu ina,ina pun nangis..

Rozy berkata...

syoq balik kampung? mana pesanan aku tuh?hehehhehe

ha ahh laaa lengan hang nampak domoklaaaa..bengkak tu...

Aliff Imran berkata...

ina>> tu la..tgk la saper yg nangis nnt..huhh~~

rozy>> la...ko btui ka nk belacan tu???nnt naaa..aku g carik kt kmpg.hang tggu jer laa...

domok kan tgn aku...huhuh..sedey ni..da x tantikk daa..

apash>>tu la kn..mmg xsmpi ati..mak mertua pun sy rs akan surrender kut...hmm..ntah la...

shakeymirza berkata...

mamanoa..
ala siannye kena g kursus...cam ayel dia tak banyak ragam...cume sebab malam da biasa tido bau kita...direct bf jadi masa kita xde tu MIL kena kepit dia sikit la masa nak susukan tu...biasanya hari 1st tu cam dia rengek2 manja mybe rindu bau mama dia..eceh..tapi next day ok la...kamu jgn la risau sgt..tabahkan hati...letak kepercayaan pada mertua ..moga semua ok...

dekat sana nanti jgn miss pam..sure bengkak b* tu..pam pun kena kerap dari biasa...biasanya gov punye tempat kursus ade sediakan mini bar tu kan..so leh tahan dalam seminggu lebih susu dalam tu..bawa botol susu byk2..kalau rasa nak jimat space kamu beli plastik yg mcm aiskrim malaysia tu..ada jual kat sarakids ipoh..

gudluck n jgn sedih2 ok...

shakeymirza berkata...

share lagi..heheh..

haritu masa sy kursus..saya bawa balik sume stok ebm dalam bekas ais..bekas macam tong yang org selalu guna masa kenduri tu..buat isi nasi minyak pun ada jugak ..isi ais bnyk2..dekat dasar bekas buh ais dan letak ais byk2 kat atas ebm sekali..

gud luck tau....

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...