Teman tapi Mesra~~

Jumaat, 20 November 2009

CELEBR8 BUFDAY CIK SOMI TERSHINTAAAA....


last nite cik somi kesayangan hamba banjer kitorg kat INDULGENCE...huhuuhh..dasat gak tmpnyer..duit pun dasat gakabis... ni diantara gambo menu yg kitorg makan...ekceli somi ku ni jenis layan kedai tepi jalan jer..tp mengenangkan aku teringin nk masuk mkn sini dia bawak gak.. cayang nyer la saya dkat Dr. Acai ni..huhuhu~~ susa nk carik laki camni tau..sanggup berhabis poket demi tekak istri tershinta..ahaks!!!


ni budak kecikyg da ngantuk tp xnk tido.. buat haruk lam INDULGENCE tu..duk tegur waitress lalu-lalang depan mata dier...sbela dia ialah BIBIK nyer yg ke-2.. imran ader 3 org BIBIK kat ipoh,hohoh....tp sumer xreti cuci poo-poo imran..huuhuhu~~ xla..adik ipau aku..form-4,baru balik cuti..bawak skali mkn...

ni plak gambo gedik BUFDAY BOY dgn bini dier..hokk..hokk....gambo gelap sbb suasana lam restaurant tu mmg suram n cozy.. aku rasa gambo ni mcm aku plak pokok krismas tu..lalalala~~
korang jgn plak muntah darah tgk gambo ni..hahaha..disebabkan aku ngan laki aku semalam xmkn nasi lansung..maka laki aku cir**-bi*** arini..dan prut aku masuk angin...kalu da tekak nk nasi..kalu xmasuk nasi skali sehari mmg xsah!! haaa...kan da sakit..

Tiada ulasan:

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers