Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jumaat, 13 November 2009

GIVEAWAY~~Modern Cloth Pad

HAAAA...kengkawan..ni nk bgtau kat sumer..ader 1 GIVEAWAY FREE plak tu..yang menarik minat ku untuk joinventure si NISA a.k.a. empunyer Baby Snowdrop dengan murah hati nyer ingin memberi kepada sumer (yg memenuhi syarat) sample Modern Cloth Pad nyer...YAHOOOOO!!!!

Ini kerana si NISA ni nk memperkenalkan kepada semua her product collection huhuh~~Baby Ring Sling & Modern Cloth Pad.

Saya adalah pengguna Baby Ring Sling ni..even xbli dgn NISA mmg saya n cik somi sgt suker menggunakan Baby Ring Sling MUDAH..RINGAN..FLEKSIBEL..BOLEH DIGUNAKAN BILA-BILA MASA..huhuhu~~ xyah bawak stroller slalu

Modern Cloth Pad pula..even saya masih lagi belum menggunakan nye,tp ke3-3 adik ipar saya telah menggunakan Modern Cloth Pad SERIUZZZZ...ni adalah arahan ibu mertua ku..sbb dia tgk saya menggunakan Cloth Diaper yg sgt menjimatkan itu..so ibu mertuaku suh cari Cloth Pad pula..huhuhu..nk jimatkan duitnyer..korang bayangkan lah..3 anak dara beb..sumer nk pkai jenis yg diorg nk pkai..huhuh..aku kan menantuhantu contoh..menurut arahan..lalala~~

selain menjimatkan..Modern Cloth Pad ni amat enviromental-friendly..at least kiter dpt mengurangkan sampah(lelebih lagi CD & DD ni jenis xleh nk lupus kan..dgn longkang/jamban tersumbat la dgn pad..dgn hidupan sungai/laut duk mati sbb duk try mkn benda-benda camni..kan da menghalang eko-sistem hidupan..ewah..aku tertiber jadi jurucakap WWF / GREEN PEACE plak ahaks..

Kan aku ckp b4 ni nk dapat GIVEAWAY si NISA ni kena folow syarat dier..huhh.. Giveaway ni open seminggu je (until 16 Nov 2009) So scroll down for details k....

Step 1 Copy and paste mana2 code below on your blog. Kire add banner Baby Snowdrop la.

Powered by BannerFans.com Powered by BannerFans.com
deduan aku tampal..

Step 2 Become Baby Snowdrop's follower.ni da lamer da duk folow
Step 3 Make entry tentang Baby Snowdrop's Giveaway ni in blog uolls.
Step 4 Leave your name, email address and blog/website kat comment in this entry yg ni dier nya tawaran lagi dasat..paper hal korang jenguk-jenguk la Baby Snowdrop ni

2 ulasan:

Miss Me berkata...

i sent u email regarding cotton fabric...just to let u know...

shakeymirza berkata...

ok nora..saya xbelikan utk awk...akhirnya jumpa pun...tu namanya kesabaran membawa berkat..rajin2 masak tuk imran tau..keh3

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...