Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 4 November 2009

WEeEeEeEe~~~~

SOK AKU BALIK KAMPUNG..YEIIIII...YEI.....2-3 bulan skali baru aku dpt balik kmpg..cian aku kan..kengkawan aku balik mlaker tau sok..ala....smpi ahad jer kut..(jgn la laki aku balik sabtu ni) uhuks.....

byk benda nk setel ni...(xsedar diri ni..keja byk sempat jer ber-blogging)
  • aku ader 3 kes senin depan (MATI AKU!!!!)
  • ada naziran dgn SASPEK - mencik!!! mmg aku nex week kena tindakan tata-tertib, sbb aku paling sadis dlm opis, doakan aku panjang umo mana tau pas dier sergah,perli menusuk ati jantung kalbu aku..aku mati ker..kena heart attack ker.. errrr..korg rasa ms tu aku bleh sue SASPEK x??? ngehh~
  • kena amik biskut dr Chef Ain - sedap giler bsikut dier..ni kengkawan opis order...korang penah mkn BISKUTI x???
  • adik aku nex week nk dtg tdo uma aku plak..(nk mintak laki aku operate tinger dier..ader lebihan daging) da 2 org adik aku ader kes terlebih daging ni...huhuhu..nasib aku xkna

biler la aku nk dapat tawaran keja baru ni.....

7 ulasan:

Unknown berkata...

weeee... nak balik kg ye.. krim beli belacon mlaker....

Aliff Imran berkata...

sha>> buleh..buleh..bapo banyak nk..meh eden kkutip sapo nk order belacan melaka..hahahah

Aliff Imran berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
** Perfect Love ** berkata...

takpeeee enjoy dulu di kampung sbl menghadap benda2 yg men tension kan

ibu wawa berkata...

selamat jalan dan semoga bergembira di kampung.

Rozy berkata...

noa,

aku nak kim itu cencalok... pastu lepok doyan melaka... pastu kota a farmosa...pastu merdeka parade...pastu wak balik kat aku kapai merah kat tengah town tuh naaa...
tenkiu..ilebiu!!!

bab takut kena heart attack tu baik hang suh laki hang standby siap2 dengan cpr..hehhehehehe

Aliff Imran berkata...

rozy>> amboi hang...tru hang order lam mimmpi hang nnt aku anyto sumer tu...
CPR??somi ku??ahaks..ku sukerrrrrrrrr....

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...