Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Khamis, 19 November 2009

MY LIL IMRAN..& MY BIG BB


rasa cam da lamer nau aku x tempek muker anak aku lam blog ni..hohohoh...ni la INTAN..ni la PAYUNG..ni la BERLIAN aku...ni la si MUKER-SHOMOT aku duk cium tetiap ari..duk tarik rambut aku tetiap ari..duk wrestling dgn aku atas katil tertiap ari..sehari xtengok muker dier boleh weng woooo...kalu xtgk muker bapak dier sebulan pun xheran sgt ahaks..minta maaf cik somiku yang ku kasihi...

  • ari ni..bufday laki aku..huhuh 19 November ...tahun???huhu..rahsierrrr...aku xbuat paper serprais pun kat laki aku..mcm xder paper jer..ni la bahana kalu da sengkek..laki sindri nyer bufday pun buat mcm wish kengkawan jer..bgn subuh "B...EPPY BUFDAY!!!" tu pun kat tinger dier jer..hahahaah

  • bleh bilang dgn jari kaki kalu aku bg laki aku prezzy, dari zaman bershinta sampai la ni..laki aku jer yg beria dr dlu bg adiah..hohoh..aku kn miskin..dia ada duit bleh la.. boleh ker alasan camtu..?? lalalalal~~
paper pun..aku mengharapkan KEBAHAGIAAN..KEJAYAAN..KEKAYAAN KEGEMILANGAN..untuk DR.MOHD SYAHIRAN MOHD SIDEK..di dunia dan di akhirat aminnn.....yer laaa..kebahagian dia..kebahagiaan aku gak..kejayaan dia..maknanyer aku pun berjaya gak la..(tumpang sekaki)..kekayaan dia..maknanya aku pun kaya skali la kan?? kegemilangan dia...ooppsss..ni xleh nk lebih..takut nnt aku jadi RIAK & TAKABBUR..laki aku xsuker bermegah-megah..(aku jer yg lelebih..lalala~~~)

4 ulasan:

mama uzma berkata...

huhu...
samalah..klu sehari x dpt tgk muka anak..peluk cium leh ngok ngek dibuatnya...


happy bisrthday tuk cik somi yee...

Aliff Imran berkata...

iena>> tu la..tak sanggup kan..tanx anyway (on behalf of cik somi..)

hadina berkata...

birthday acai ke hari ni..?
wish behday to him..semoga korang berbahagia selalu disamping intan payung berlian imran n more n more...[bila lagi nak tambah ahli baru?]hehehehe

Mommy Lyna berkata...

Salam mamanoa,

Tq 4 dr0pping by blog. Jom kita kawan :D

Saya ada gak ke mari tp senyap2 je hehe.

Btw hepi menyambut besday en. S0mi anda!

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...