Teman tapi Mesra~~

Jumaat, 23 Oktober 2009

SAKIT HATI TGK PERANGAI MAK CAMNI!!



aper pendapat korang pasal citer ni???aku cukup marah n menyampah kat pompuan durjana ni...elok ko jer yg mati..HAPRAK PUNYER MAK!!!


Seorang wanita yang yang tinggal bersama kekasihnya seorang rakyat Sudan , Afrika yang tinggal di negara ini menggunakan visa pelajar rela bersekongkol dengan 'kekasih gelap'nya itu dengan membuat mengatakan anaknya yang berumur 3 tahun meninggal dunia akibat didera oleh suri rumahnya.

Bagaimanapun, siasatan polis mendapati fakta dalam keterangan diberikan wanita yang bekerja sebagai setiausaha itu meragukan sebelum merumuskannya sebagai pembohongan apabila mendapati wanita terbabit tidak pernah menggaji pembantu rumah yang didakwa melarikan diri sejurus selepas tragedi menyayat hati itu.

Kekasih wanita yang berstatus janda itu bertindak kejam dan tidak berperikemanusiaan apabila seorang lelaki Afrika didakwa sanggup mendera, merogol dan meliwat anak kekasihnya yang baru berusia tiga tahun sehingga kanak-kanak itu menemui ajal.Sumber polis berkata, wanita rakyat tempatan itu dikesan menjalinkan hubungan dengan lelaki Sudan terbabit sejak beberapa bulan lalu.

Menurutnya, lelaki warga asing itu sebelum ini memasuki Malaysia menggunakan visa pelajar dan menuntut di sebuah kolej swasta di ibu kota.“Bagaimanapun, lelaki berusia 24 tahun itu hanya belajar sebulan sebelum tinggal bersama kekasihnya iaitu wanita warga tempatan di sebuah kondominium di Batu 9, Kajang.“Difahamkan, lelaki Afrika terbabit tinggal serumah dengan wanita tempatan itu yang mempunyai seorang anak perempuan berusia tiga tahun hasil perkahwinannya sebelum ini,” katanya.

Menurutnya, lelaki terbabit yang kerap diminta menjaga kanak-kanak terbabit dipercayai sering memukul selain merogol dan meliwat mangsa terutama ketika ibunya tiada di rumah kerana keluar bekerja pada waktu siang.

Walau pun tidak dinyatakan bangsa sebenar wanita tersebut, dari gambar rasanya dia ialah wanita Melayu. Biasa ke tinggal serumah dengan bukan Muhrim ni? Tulah tu hari Kartika dah rela dihukum sebat kerana minum arak ramai pula yang membantah. Akibatnya maksiat terus bermaharajalela sehingga dah jadi perkara begini siapa yang malu? Bukan mereka dan jiran mereka sahaja, ketua kampung dan sehingga bangsa dan agama pun turut malu weh..

10 ulasan:

puangulagulakapas berkata...

ermm. saket hati kan tgk camtu
ada org nak anakkk sgt2, tp belum diberi rezki.

tp dia.
dah dpt, dia buat mcm tu!

semalam keluar berita nanges2 konon menyesal!!
(still ada ker perasaan dia tu??)

mamanoa berkata...

betul..betul..i stuju dgn u..nyampa giler tgk dier nanges-nangis..lam tv..skit ati aku xsedey tgk ko...padan muker..elok ko meringkuu skali dlm penjara xpun tuduh sekali bersubahat membunuh anak tu...

ezan berkata...

sgt2 geram & marah ngan org2 camni. semakin ramai manusia dah nk jd setan.. eeeee.. yang jd mangsa budak kecik yang comel2 ni...

yang mak dia ni pun giler ke apa xkesian tgk anak sendiri kena dera..


ohhh.. sorry la tetibe ezan emo pulak :P

mamanoa berkata...

ezan>> xper..i xkisah u emo..sbb i pun emo ok...ikutkan ati aku nk jer tenyeh kat meja paler mak dier lam tv tu..

Intan berkata...

Samalah mencik mencik mencik!!! Nie bkn boleh di panggil pompuan apatah lagi confirm bukan seorang IBU!

Sanggup dia membelakangkan Tuhan dan agama Islam semata-mata utk "bersama" ngan boypren gelapnya itu...dah lah tu, sgp pulak dia "tutp mata" atas apa yg setan tu buat pada anak nya...tak yah lah nak nanges nyesal. Air mata darah ko keluar pon dah takde guna nya, pompuan sial!

For sure budak tu ada mengadu kat dia akan perbuatan setan tu but sanggup tu biarkan aje demi nafsu binatang dia....Ya Allah ape nak jadi ngan manusia (especially lelaki yg takde otak!!!) akhir zaman nie :(

Sejak kes tu, bila intan terbayang "kesakitan" yg budak tu alami masa tu...menangis di buatnya. Kita yg bkn mak budak tu dah rasa macam ni...yg peliknya IBU SEBENAR budak nie leh buat BODOHHHHH jek!

Pompuan BODOH tu pon patut di hukum gantung nie tak, leh di bebaskan...what???? Ape nak jadi ngan sistem perundangan malaysia nie!

Sorry sgt mamanoa atas ke"emo"an intan nie :(

** Perfect Love ** berkata...

mmm mmg sedihla dgn kes ni
walaupun kena hukum bunuh skali pun.. sy tetap tak dapat terima kematian budka tu macam tuh
mana la letaknya perasaan seorg ibu..

Wan Anis Sorfina berkata...

mengong punya orang!!! nauzubillah min zalik dkt anak2 kita dan org lain

D'Nur Boutique Online berkata...

salam perkenalan. hehehehe
dlm jln2 blog ke blog terjumpe lak artikel yg menjengkelkan nie huhuhu...
ape la agaknya perasaan mak yg sanggup buat ank cam tu ek? rasanya ade gangguan mentel la org nie.... kalau kita2 ni nampak anak kene gigit nyamuk pun dh susah hati...

Nafastari berkata...

Good coverage! Keep it up Mamanoa...

Jijahh @ f.k berkata...

mak ape specis cenggitu ek ?

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers