Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 19 Oktober 2009

gambo...oh gambo...

naper ekk aku xleh nk uplod gambo..hmmm done tp xkua gambo..
yeii....!!! da bleh da upload..korang layan la gambo ni ekk..

ni rentetan ank aku yang insist nk amik henpon dari tgn aku..sanggup panjat perut tu..hohoho..punyer geram..smpi gigit bibir..hahahha.. kening x-hengat tajam tu...menurun dari aku la kut...hahahaha


last week aku gi kusus kat ILKAP..seari b4 aku gi aku masuk opis jap setel keja skit..tepaksa bawak anak pepagi (laki aku suh angkut skali comforter nk ltak anak..in-case anak aku nk tdo nnt..tp xder nyer aku sempat nk wat keja..imran duk kaco aku..1 opis dier merayau..xsempat nk tgkp gambo dier merayap.
tgk muker dier..mcm xbersalah jer kaco mama dier kat opis..hohoho..kat bawah tu comforter dier la..
papa pas abis keja kat spital..trus dtg opis tlg jaga imran..nk bg mama dier can abiskan aper yang patut



ni stroller GRANDMA dia sanggup kua duit blikan, sbb stroller dier kat uma xder safety..yg ni bleh th la safety dier..sbb ader ala-la brek emergency(aritu imran masuk lam blik air, ekceli imran beria rolling dgn stroller dier smpi masuk bilik air..skali tgk bilik air tu gelap trus dier merengek..aku puas la duk mencarik, ingat lam bilik, skali kat lam toilet..tergalak besau aku...tau takut..sbb ader emergency brek depan dan belakang tu la stroller dier xterbalik..bagus kan..
ni plak kasut baru papa dier bli..tapi besau skit la..
tu la kisah ku dlm seminggu dua ni..msuk opis jer..terus mengeluh panjang..huhhh..............

Tiada ulasan:

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...