Teman tapi Mesra~~

Khamis, 22 Oktober 2009

baru aku perasan

contest anjuran smileykidz lak... - Penyertaan dibuka dari 15th Oct 09-31th Oct 2009, jam 11.59pm... Cepat join....- Hanya perlu letak gambar anak tgh senyum sengih

hmm..bukan xnk join..tp baru aku sedar..aku xbyk gambo imran senyum..senyum pun jenis senyum tulus ikhlas jer..bukan jnis seyum galak..hahahah

imran ni bukan nyer jenis masam..tp dier mmg susa nk dpt gambo dier tgh senyum..kalu senyum pun musti kitorg xpgang camera masa tu..kecian x???


laki aku cakap imran ni nnt jadi budak baik..dgn selamber aku menjawab.."mmg la anak i mmg la baik..."huhhuh...berlagak x??

camner dia tahu ekk???mak aku pun ckp imran ni kalu besar budak baik..hmm..aku lebih rasa anak aku ni biler besar dier tersangat peramah mcm mama n papa dier la.. tp pnjg akal..budak canggih(kalu ikut bahasa makcik aku)maksud aku imran ni nnt mcm ader jer yg dier nk buat nnt, xleh duk diam..xleh duk sensorg..nk ader org gak..xkisah la org tua ke muda..


ekceli..aku ckp betul tau...imran smpi skang xberapa layan sgt tv, citer katun ker..citer muvie ker..dier xheran la..kengkadang pelik gak..ni baru tmbh..huuhuh tp imran sgt suker tgk lampu..lampu kelip-kelip..warna-warni..kalu laptop bernyala dier suker tgk..dier pi main kat LED tpi laptop..bukan kat skrin tu..huhuhuhu, kalu mask otel..ader lampu chandelier tu..dier sgt kagum..hohoho..(ko nk keja TNB ker imran..)hoho..bagus..bagus..jd N'gieneer letrik..snang mama ko dpt letrik free nnt..hua..huaa


anak kengkawan yg lain xder plak pe'el camni..anak aku pe'el..mcm org besar..ntah aper la n3 aku kali ni..sajer nk berkongsi..huhuhh...

1 ulasan:

AshAnas berkata...

wah, bagusnya imran x layan tv... anas tu pntg tgk tv n komp... klu nangis, mesti senyap... hm, abah dia kuat tgk tv kot, ummi dia plak kuat berblogging... haha...

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers