Teman tapi Mesra~~

Jumaat, 16 Oktober 2009

LEMAH SEMANGAT...

masuk opis jer aku tensen..masuk opis jer aku tensen..ntah biler la aku nk datang opis dgn ati gumbira..
aku baru balik dr kursus dkat ILKAP..3ari..aku angkut skali imran dgn mak mertua aku gi saner..(mintak tulun jg imran)..penat gi kursus xabis lg..skali balik smpi uma laki sindri plak xsihat..nk kater demam tp xpanas..tp mmg lembik laki aki..smpi kna masuk drip la..amik darah la..(dia ckp dia dehydrate..tp xcirit plak..) dia lagi tau..cian kat laki aku..igt bleh memanjer sb da lamer xjumper..memanjer?????hahah..xder maknernyer
arini masuk opis..fail berlambak dlm tray-in..lemah semangat aku..dalam bebyk fail tggi tu ader 2 MEMO dari SASPEK..aku xphm la..ntah aper lg yg dier nk aku buat..puas da aku buat camner dia suh buat..tp dier still xpuas ati dgn aku!!!!!!
serius!!! aku xnk jumper dier lagi!!!! aku xnk keja dgn dia lagi!!
kalu aku ckp aku da turun berat badan sbb tensen musti korg xpercaya..3kilo tau!! mmg la skit..tp badan aku trus nmpk tulang sbb bdn mmg kecik tp mmg kenyataan..3-4bln ni..saspek mmg slalu cari salah kitorg..KITORG??? mmg kitorg..maksud aku..pegawai yg lain pun kna gak dgn dia..kitorg smpi jadi kurang aja dgn saspek..sbb da xtahan..pertahan diri camner pun ko still kna blame gak..senang kitorg ngaku salah pastu trus blah dari bilik dier..
aku mmg tgh cuba jengah-jengah keja lain ni..doakan aku ekk..

3 ulasan:

Rozy berkata...

noa,

aku doakan the best tuk hang.. moga hang dapt keja len..
ehh..saja ja nak tanya..hang leh msuk bidang hartanah gak kan..

pst: aku cuti lani, ada kat ipoh ikut mr asben OS

DaniTheGirl berkata...

mamanoa...banyakkan bersabar K...tau...penat pastu tak dapat manjer2 lagi kan...(apakah maksud ku ini hihih)...nanti susu merundum. Wahh cekalnya hati bawak baby dan mak sekali....tenangkan2 hati OK.

mamanoa berkata...

wahh Rozy..hang kat ipoh ka..ble jumpa ni..huhuh, tp cik somi plak tgh xsihat..xpa..hang sampai bila kat ipoh???sok kalu somiku sihat bleh kiter makan sama-sama..xpa..ku blanja hang...huhuh

aku bleh jer pi hartanah..tp stil tgh tggu lg ni..

DaniThe Girl..huhuhu..tu la..xleh nk stress sgt..nnt susu merudum kan..

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers