Teman tapi Mesra~~

Jumaat, 11 Disember 2009

milestone 9 bln...



WAHH!!! WAH ...!!! ANAK AKU DA MASUK 9 BULAN!!!! WAHHHH... WAAHHHH...

cam xcaya jer..anak aku da nk masuk 1thn..lagi 3bln..saborrr.sabor...

anak bujang aku sorang ni da nmpk PANJANG AKAL SKIT...(ada harapan jd budak CANGGIH nnt).


skang ni imran da pandai....:



  • merangkak dgn laju dan jayanya, biler da merangkak..abis sumer almari,laci, meja GRANDMA dia jelajah n bukak..abis sumer ditariknya..(siap terkepit jari pun ader gak..biarkan...

  • sgt PRO panjat-memanjat,lelebih gi panjat org,s>baby, kat uma nanny dier yg tgh tdo..katil..sofa..u name it..u maybe got it la..

  • suker menjerit..lg tmbh jerit kalu kiter pun duk jerit samer

  • kalu kiter pukulmanja imran..nnt ko pun kna sepakpukul balik dgn dier..even xkena sbb tgn dier pendek kan..hahah

  • suku kata yg mampu diutarakan oleh imran ialah..AABAHH..AABAH..BABAH..VAVAVAVAV...erkkk??PFFRFUURUUUmenyembur> imran xreti nk ckp lagi..hohhoho

  • paling manjer dgn atok dia..dgr suara atok dia boleh pusin paler n badan 360', dan terus melaju pi kat atok dier..kalu ader kaki mmg berlari bdk ni aku ader sbelah pun dier bleh buat BOLAYAN..kecuali biler time menyusu dia carik aku

  • sgt kuat mkn,bg la aper pun kat dier,maner dier bleh telan dier mkn jerdan kuat poo-poo cukup marah kalu lmbt suap mknn kat mulut dier, TP XGAK MEMBESAR..

  • kalu time BF..imran suker menggentel,korang tau dier suker gentel apa??Ni***le aku yg dier tgh isap tu..cet!! memancut-mancut la susu kua masa dier picit tu, xpun sebelah gi tgn dia akan usap perut akuyg mula buncit balik

  • dulu skit punyer susa nk bg ubat(sbb pkai syringe) tp skang ni kitorg da ada solution..kitorg bg ubat pkai SUDU!! so dia igt kitorg bg mknn la..hahahahahah


ekceli byk jer lagi..tp tu jer yg aku igt..

4 ulasan:

shakeymirza berkata...

comel la imrn..mama dia pun comel..=p

weh habit imran sama ngan ayel la bab ngentekl tu...
masa dia tgh nenen tu sbelah tgn lagi gentel smpi pancut2 susu.
kalau kita tutup pakai baju..dia pandai dah selak...
(blaja dari ayah dia kot...wakakaka)

pastu sama gak cam imran..bila xdapat gentel n*..dia gentel perut moncit ku..hahahha

fiza berkata...

Like mother like son, nora junior...(^_^)

mamanoa berkata...

Shakey- haha..ayel pun camtu gak ke..boys alwaz boyz..

Fiza- nora jr.??? Huhu..

UmmuAkmal berkata...

sekejapnya dah semilan bulan ekk..makin cute imran nih, mmg pun dia rupe ko..biasalah tu..anak laki musti manja ngan omak eh..hehe. bagusnya imran kuat mkn.bg jela dia mkn, kang kalo jd cam Akmal ni susah hati je nak pk sbb payah giler nak suh mkn,huhu..miss u very much la mamanoa!

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers