Teman tapi Mesra~~

Khamis, 31 Disember 2009

IM BACK!!!!!!!!!

well..IM BACK!!!! meaning???kat tmp keja la ni..huhuhu..cuti da abis..masuk jer opis..PILING OF WORKS WAS LOADED INTO MY TRAY!!!!!! W-T-F^!#!^!^$#^!$


hmmmm...da la sensorg jer arini..pegawai yg lain sumer bercuti...smuga Allah memudahkan kerja aku arini...AMINNNNNNNN.....

4 ulasan:

Huda berkata...

slmt bekerja semula :) emran dah sihat yer..alhamdulillah :)

shakeymirza berkata...

heheh..sama la saya pun keje gak walau opis macam dilanda garuda je...sunyi sepi juz dgr saya je manaip2 ni..keh3

wish u..moga kehadiran 2010 membawa 1001 keberkatan..dan mana tau rezeki imran nak dapat adik ke..heheh...

slh silap maaf ye..mg tercapai impian dan kenangan manis pahit 2009 jadikan pengajaran dan simpan dihati...

shakeymirza berkata...

heheh..sama la saya pun keje gak walau opis macam dilanda garuda je...sunyi sepi juz dgr saya je manaip2 ni..keh3

wish u..moga kehadiran 2010 membawa 1001 keberkatan..dan mana tau rezeki imran nak dapat adik ke..heheh...

slh silap maaf ye..mg tercapai impian dan kenangan manis pahit 2009 jadikan pengajaran dan simpan dihati...

mamanoa berkata...

huda>> imran xsihat lg...dema lg,tepaksa gak anto uma nanny dia..(even papa dia ader kat uma cuti0 cam xyakin jer nk bg hubby jaga anak..hehehe

shakey>>mu duk negri aper??pasir berdengung ekk..haha..siap dilanggar garuda..hahaha
adik tuk imran??hmm..insyaAllah..tp palnning after bln thn depan..huaahuaa~~
shakey..samer lah..0-0 ekk..muahhhh kat ayel skit..

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers