Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ahad, 12 Julai 2009

TAG 2 - prince of my heart...

KEJA UMA TAG KALI INI TELAH DIBERIKAN OLEH ibu dania http://ezzameeradania.blogspot.com/ KU CUBA BUAT SEHABIS DAYA KU INI..HUHUUUH...
dan pada sesiaper yg di tagging jua..sila-sila kanlah tulis aper yg patut mengenai "prince" anda ek..huhuh

Sapa nama pasangan anda?
MOHD SYAHIRAN MOHD SIDEK...nama gelaran masa study dlu ACAI ok...see d' face la....:-?
Brapa umur dia?
26thn...cik somiku muda 2thn dari k...(dier yg gateiy ngurat kiter dulu masa kat matrik) huhhu:-"

Apa yang pasangan anda Minati?
cik somiku sgt fanatik..ARSENAL...TRANSFORMERS...bleh tgk keluaran g lepas2 koleksinyer,he SO PROUD with his collection..:-*
Apa karektor pasangan anda?
dari dulu smpi skang..he SWEET SUDDEN ROMANTIC!!:O hhuuhu..aperkah..!! he's smart&clever..but not geek,cik somiku jenis rajin..responsible..good leader..pandai manage duit ok..(cik somiku banker tuk diriku g xpandai menyimpan ini..) even he's doctor
yg kurengnyer..dier ni jarang marah..tp kalu da stat mrh dia akan membebelllllllllll.....jer..adus..panas tingo makcik..:-" ubat dier kalu dier tgh membebel ker marah ker..kiter pun senyap jer..dgr jer aper dier ckp..lelamer diam la tu..sbb xder org lawan dier ckp..huaaaaaaa..hua..hua...:D
Makanan kegemaran?
tolan yo sumo..janji sodap..!!!hahah..cik somiku suker makanan pedas,kalu balik kmpg aku tu..masak lomak cili api..licin!!! adikku pndai masak alala arwah mak ku..aku kureng skit..lamer sgt duk asrama..pertapaan kursus memasak ku dgn mama ku xpnah cukup..:P

Apa kata-kata pertama darinya ketika pertama kali berjumpa dulu?
xpasal-psal..aku nk balik gayer..dier bleh folow aku naik bas..folow gi puduraya..tggu sbela aku smpi aku naik bas..tiket aku kul 11am..tiket dier 9 mlm...mengong x???pastu biler nk naik bas,dia hulur kad smiley kunin..dlm kad tu tau dier tulis aper???CAN WE BE FRIEND???huhu...tertiber jer kannnn??
but til now he's d'best for me...
Apa yg buat anda suka padanya?
NO SPECIFIC REASON!! mesti ker kna ada sebab 2love sumone???kalu aku list-kan aper yg aku suker kat cik somiku...rasa mcm skit jer...xcukup ekceli words which can describe wat i most like bout him..."-? k-lah...diantaranya...he's natural...camner aku knal dier dlu..camtu gak skang...

Apakah impian anda & Pasangan anda?
nk ada uma sindri...keta sindri..cik somi aim LANCER..ku aim HONDA CIVIC jer...(mertua bg duk uma diorg n guna keta diorg buat lenjan...) nk buat haji sesama dgn imran..nk hanimun lagi..(kali ni nk gi ober-c....)huhh..ader ker duit ni.:-"
Nak pass siapa tag ni?
hmmm...saper ekk,aku nk pas kat
  1. tha-yatie (ku kagum sgt dia seorang EP)
  2. fiza
  3. isabelle (mama-vogue)
  4. intan (mama arissa yg shomeyl)
  5. munira -(minah contest)
  6. and YOU yes..u la..y tgh baca tag ni..huaaa..hua.kan da ader keja uma...

1 ulasan:

isabelle berkata...

halamak..kena tag!!!
akan kubuat nanti.jap yer.

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...