Teman tapi Mesra~~

Khamis, 16 Julai 2009

'Breastfeeding Photo Contest'


PROMOTE SUSUIBU..!!!

Bersempena Minggu Penyusuan Ibu Sedunia Ogos akan datang, DHIA dengan bangga nyer 2geder-geder sayangbabyibu.com bersama penaja lain akan mengadakan 'Breastfeeding Photo Contest'.

Objektif pertandingan ini adalah untuk memberi kesedaran terhadap masyarakat tentang penyusuan ibu terutama di khalayak umum. Semakin ramai ibu-ibu yang menyusukan anak di khalayak umum/di mana-mana jua, ia akan menjadikan ini suatu suasana atau perbuatan yang normal dalam masyarakat kita.

wah..wah..DHIA..lihat la ku da upload kan gambo ku+imran+cik somiku..tgh berehat bersama kit-kat:D di tepi TASIK DAYANG BUNTING LANGKAWI yer puan-puan..:-@

huhuh..berkat lepak kat tasik ni susu ku meriah la harapnyer untuk anakku..AMIN....

nama ibu- SITI NORA BINTI SHARIF
nama anak- MUHAMMAD ALIFF IMRAN BIN MOHD SYAHIRAN
tarikh lahir anak- 11 MAC 2009
umur anak semasa foto diambil- 3bln 23ari
lokasi foto diambil- TASIK DAYANG BUNTING, LANGKAWI
secara ringkas, kenangan pahit atau manis semasa bf.
Naper gamba ni cam nampak eppy jer..:-" hohoh,sbb aku br pas bercerita dgn cik somiku yg casing sun-glasses dier telah digigit & di curi oleh SANG MONYET!! HOHO..aku gagal menyelamatkan casing nyer sbb tgh khusyuk & tawaduk menyusukan imran( nasib imran xkena kidnap dgn monyet tu kan) MONYET SUNGGUH!!! :-(

yg kelakornyer disebabkan bekas spek itu getah dan xsedap..;p maka terjatuh la ia ke dalam tasik(semasa seorang pelancong sedang mengejar monyet yg sedang melarikan bekas spek itu) nasib terapung,so pelancong yg baik hati nyer itu pun mengambil la bekas itu..:-* i lap u abang pelancong...:P
untuk perhatian semasa kejadian cik somiku tgh seronot-serinit massage kaki di kolam ikan keli yer..huh:-? mencik...!!!

sekian sahaja coretan ringkas ku mengenai entry in..harap-harapnyer ku terundi la yer..hoho:D sayang nyer cumer 1 jer gambo yg diterimer..DHIA..gambo ni jer tau..yg atas tu promosi jer..


5 ulasan:

ibu dania berkata...

wah wah... background dah upgrade erk...

karipapsayur berkata...

eh eh.. birthday aliff imran sama dengan jaren la! 11 Mac 09! Salam kenal~~

yatie chomeyl berkata...

lawa pemandangan kat gmbr tu..gd luck ;)

nieda berkata...

salam kenal,
Orang ipoh yer. Vote for u

kakyong berkata...

gud luck mamanoa..
kakyong pun meroyan gak masuk contest ni...
foto yg last tu cantik la...

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers