Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selasa, 14 Julai 2009

CIAN ANAK MAMA..




cam gangster jer anak ku pkai baju ni kan..hohoh:-"
AKULAH SAMSENG KAMPUNG DUSUN..EH..KAMPUNG SOLOK PAYA LEBAR..HOYEH..HOYEH..!!

CIAN.IMRAN...
aritu mata imran terkena minyak angin yuyi,bukan aper..(jgn pikir sebab pengasuh plak ekk.)huhu..mamanyer la...b4 tdo i tuka la diapers imran,so pkaikanla minyak angin kat perut dia,xperasan tgn dier tercalit minyak kat perut tu(xduk sediam btul anaku ini)
pastu dier pi gonyoh mata dier yg tgh ngantuk tu..haaaaa...lpas tu aper lagi meraung la..da meraung pi gonyoh lagi mata tu...lagi la panas ....
aku jerit panggil hubby ku..(bleh plak dier buat peka+k) hangin aku....
pas hubby tgk dier suh basuh dgn air..pas basuh aku trus suap nenen kat imran..dgn tersedu-sedan dier nenen,air mata kua ni..(luluh hati aku..) hubby siap amik cooler ice ku ingat nk tuam kat mata imran..skali da diam..huh!!!
pas da nenen,panas kat mata da ilang bleh plak imran main gelak-gelak ngan aku..adohai imran...ko ni mmg la..mama gigit mulut ko baru tau...:-*
CIAN ANAK MAMA
nmpk tak kat ujun ttubing mata imran tu..ader merah..haaa....situla yg kena..

4 ulasan:

yatie chomeyl berkata...

lorr sian Imran ye..pedih mata kena minyak angin..lepas nyusu dia senyum2 gelak2 sbb dha puas hati ..kenyang dam shedappp ngeeeehehehhe

BabyIntan berkata...

Ala cian nya dak imran...jap nanes jap gelak ye :) Pah ni mummy nya kena ikat tgn imran time tuka diapers dia...he he he

ibu_Arifa berkata...

adoi..kesian saya baca imran kena minyak yuyi kat mata tu.. mujur dia kuat..cepat jer ok tuh.
kena hati yer pas ni :)

Aliff Imran berkata...

yatie..susu ku mmg ader ummmph!!!! sebab tu susu ku sedapppppp..

intan..bukan takut ikat tgn ku dgn somiku siap tahan dgn kaki lagi,ohohhohoh...

ibu_arifa..anakku mmg kuat(berkat susu ku ini..)tu la..pasni kna ALERT!!!

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...