Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Khamis, 25 Februari 2010

3 Rainbow BB Cloth Diapers To Give Away

3 Rainbow BB Cloth Diapers To Give Away ( 3 Winners)
  • To enter Sayang Baby Ibu Give Away you need to do one or more of the following and post a comment below this blog about each action you took with a link where it was done.
    1. Become a follower of this blog
    2. Become a fan of Sayang Baby Ibu on Facebook
    3. Comment about Sayang Baby Ibu on your Facebook (your wall) and include a link to any Sayang Baby Ibu product page
    4. Write reviews on any 2 products at Sayang Baby Ibu Facebook (produk yg pernah anda gunakan, walaupun bukan membeli dr sayangbabyibu.net) Contoh Refer SINI
    5. Blog about Sayang Baby Ibu and include a link to any Sayang Baby Ibu product page (terpulang pada kreativiti anda, lebih kreatif lebih peluang menang!!)

6. Put these banners on your blog and link to this entry & Sayang Baby Ibu page
Close date: 15 MAC 2010 (midnite)
The Winner will be announced on 20 February 2010.


  • saya sememangnya adalah pengikut setia tuan empunya blog-NURUL DHIA
  • saya juga adalah DIE HARD FAN SAYANG BABY IBU
  • saya juga telah tinggalkan jejak kasihan komen di dinding fesbuk saya mengenai SAYANG BABY IBU,juga saya tinggalkan jejak produk yang saya pernah guna i.e. MILKMAID TEA & CLOTH DIAPERS
  • saya juga telah meninggalkn 2 review produk yang saya telah gunakan di Sayang Baby Ibu Facebook heheh
  • dan saya skang cuba menghebahkan memblogging tentang GIVEAWAY ini..dan produk-produk yang terdapat di Sayang Baby Ibu

apakah barangan yang terdapat di Sayang Baby Ibu? uuh~~ banyak..diantaranya
Book (5)
Food Preparation (2) - perlu tahu dan belajar buat
Health & Beauty (7) -harus tahu..
Nursing Wear-> (7) - perlu ada..
PreLoved Items (5)
Set Bersalin Lengkap (1)
Breast pumps (5) - masih belum pernah mencuba jenis ini..
Cooler Bags & Chillers (7)
Breast Milk Storage (6) - bercadang untuk menambah koleksi ku..
Milk Boosters (13) - wahhh~~nk cuba yg organik yg nurul ckp mmg ble UP nyer susu!!
Baby Cloth Diapers-> (64) pengguna CD..skang suda ada 14 kepingsila berlagak
Safety & Care

  • jadi.sila-sila lah menjenguk dan bersama-sama memeriahkan GIVEAWAY INI..heheh..

Tiada ulasan:

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...