Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 3 Februari 2010

ALMOST 11 MOTNHS!!!


MUHAMMAD ALIFF IMRAN B. MOHD. SYAHIRAN nama diberi..
bg mama & papa aku lah pemangkin akulah penyeri,
hopefully 1 day aku dapat memberi,
kasih & sayang seperti mama & papa beri.. heheh..


ni singgah uma kezen,skali diorg celeberate bufday plak..langkah kanan la..
imran tgh ngantuk..tp atok dier layan suker la budak tu...

imran da nk masuk 11bulan da..WAH!!! XMER GI NK SETAHUN DA ANAK AKU!! makin manjer,,ayooo camno nk tmbh adik ni.. asik nk melekap jer..aku pi dapur pun nangis dier mcm kna pukul..adussss...cubaan betul!!!

skang ni da ada vocab da..
  • PAA-PAA
  • MAA-yg ni dia juz sebut bleh nk nenen dgn kadar mata yg mengantuk sgt..
  • broom-broom - refer pada superbike dia..
  • when we say LIZARD/BIRD/FAN jari imran akan ala-la petik jari smbil tunjuk atas tnujuk fan..bird.. cicak..
  • nmpk atok jer trus sebut ATUK!! ATUK!! TOK!! febret word

ability??

  • masih merangkak dgn jayanyer, lum bleh berjalan(tp sda selalu tateh dgn kusi grandma nyer..)duk tolak jer..
  • da tggi giler panjat tgga erk..dgn pengawasan saya ok..
  • da tau tiru gaya pegang henfon..tp guna remote yer kengkawan..
  • slalu ajak main kejar-kejar..ponek mak ekk
  • suker menari-nari
  • clap tgn biler dgr muzik yg catchy~~

byk jer lagi..tp aku xhengat plak...tp so far..imran still folow development umurnyer..cadangnyer biler imran da pandai berjalan nk bawak imran pergi UNIVERSAL STUDIO yg kat Singapore jer..huhuh...xsabar nk tggu imran pandai berjalan...

ader sesaper nk folow??? JOM~~~

Tiada ulasan:

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...