Teman tapi Mesra~~

Khamis, 18 Februari 2010

KIA-FORTE "SPICY RED" milik ku!!!!!!

TARAAA~~~~~!!


tantik x..KIA-FORTE "spicy red" baru dapat tadi..DAPAT??? ni cik somi bawak balik uma aku dipaksa untuk bawak unser,alasan??ada car-seat anak, nnt saper nk amik anak nnt??

ELLO...i bli la...huhuhu..1st time bli keta dalam idup ni...hahah tp sumer diuruskan oleh cik somi kesayangan ku itu heheh..makcik ni bukannyer reti beli barang arge puluh ribu ni..hahaha

biler cik somi ckp kuar duit nk bayar duit deposit makcik tarik muker sbb nnt duit aku sumer abis.. skali cik somi tmbah heheh..ku cumer bayar 30% jer..balance cik somi bayar..horey!!!!

so saper nk tumpang 1-kaki..sila..sila..ahaks!! so no more pinjam keta mertua..huhuh windu la nnt ku dgn Unser atuk imran ni...da biasa bawak keta besar lori & tggi,skali bwk keta bawah ni aku rasa aku pendek sgt.. hahahaa
uikss...naper ader gamba budak kecik ni??
hehe..ni weekend aritu la..mcm² pe'el bdk ni..
aku rasa anak aku addicted dgn bola la..
ko tgk la..beria main bola..mmg dr ngandung dulu aku perasan tiap kali laki aku tgk bola kat astro,ms tu plak aku pun join sama..anak aku mmg asik menendang jer lam prut ni..SERIEZ!!! tgk bola jer prut aku mesti tersentap-sentap senak sbb dia pun sibuk tendang..smpi rusuk aku la bleh rasa kaki dier..
erkk..abaikan kezaliman ku meletakkan anak didlm cart berbanding stroller..haha gi pasar mlm ni..
korang layanzzz jer la.........

6 ulasan:

ApasH berkata...

wahh..bleh bawak gi penang sabtu ni eh mamanoa. Tayang keta baru..hehehe..

sayang x dpt pergi...=(

mamanoa berkata...

haaa!!! apash..xjadi gi ker??? naper?? Y!! Y!!!

Mama Amin berkata...

boleh ku tumpang 6 kaki nak ke penang sabtu nie????

mamanoa berkata...

wah!!! gamainyer nk tumpang..hhahhaa..buleh..buleh..bonet keta ku besar lagi bleh isi..hahahah

ibu_arifa berkata...

hui..tekan hon kuat2 tau kat penang sok ni..habaq kata mamanoa dah sampai :) hihihi

casino neteller online berkata...

Bravo, what words..., an excellent idea

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers