Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 22 Februari 2010

AKU KENGKADANG TERINGIN....

rasa mcm da lamer xbuat entry yang ILMIAH kan...
rasa cam xpernah buat entry beri pendapat tentang org kan...
rasa cam entry ni juz entry IMRAN & FAMILY jer..huhu..mmg pun da namer "THE MOMENT IN MY LIFE" kan..
rasa cam teringin nk buat entry breast-feeding mcm yati(tha) , nurul dhia,
xpun pasal parenting mcm farah,
pasal org sekeliling mcm isabelle or azzamoro duk citer..
pasal camner nk jaga body or ati suami like stephanie tulis..
aku suker entry mcm ni..REALISTIC!!
hmm..kan bagus sekali-sekala dpt kuar entry-entry cam tu..

hohooho..xper..yg penting ader niat u..insyaAllah..1day aku akan cuba keluarkan satu entry yg aku rasa bermanfaat..

p/s: to all my dear bloggers..nama² diatas cuma contoh jer..xder niat nk banding-banding kan sesapa..or nk aibkan sesaper..minta-maaf awal-awal kalu ader yg xsetuju aku letak nama diorg..

5 ulasan:

Rozy berkata...

wey...rugi rr xjumpa hang ritu..
next year jangan nyesal join lagik naa....

izzahazfar berkata...

Salam kenal noa...
izzah link blog ehh..selalunyer drop by jer..dah kenal2 ni rasanyer lebih ok..mungkin bagi tips nak sexi vogue mcm u...hhehe

Aliff Imran berkata...

rozy>> tu la..hang..teruk la..apa la pengerusi xtrun ni..cian anak aku duk tggu anak hang..hahhahaha nex year buat lg noo..tp hang jgn la buat kat pulau lg..buat haq dekat skit la...

izza>> tips sexy kaa?? huishh(aku sxy ker??) ermm..yg penting percaya diri anda sexy di mata somi anda..hehehe

ibu_Arifa berkata...

salam nora, aku tabik la kat ko, suami ko dan Imran aritu..sporting habis semuanyer...tak delah aku rase mcm alien kt sana(sbb aku xaktif berforum mcm org lain)
seronok dpt jumpa dan kenal2 dgn ko sekeluarga.

bab tajuk entry ni, aku rasa ko tulis jer apa ko rase nk tulis...ni kan blog ko sendiri..free...bebas.

Aliff Imran berkata...

min>> uisshh..watpa la hang duk tabik aku..aku pun bukan aktif sgt..juz folowwer biaser jer..hehe

min..sory la kalu aku ni jnis "OVER-ACTING" skit..aku mmg camni la..xreti nk control.laki aku pun samer..dier mmg jnis nk tau aper yg aku join..camtu gak aku..paper yg laki aku suker & nk pi aku pun folow..join sekaki:p

tp tu la..rasa mcm da lama knal ko dgn syeera..even br 1st time jumpa kan??

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...