Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selasa, 23 November 2010

memasing ada buat silap~~



"MANUSIA..TAK LARI DARI MELAKUKAN KESILAPAN.."





heheh..nape aku ckp camtu? mmg fitrah manusia aku rasa..senantiasa melakukan kesilapan, dan dari kesilapan tu lah akan mengajar kita erti kehidupan sebenar..

arini..aku ada 1 kes untuk keputusan kes rogol pada mulanya aku 100% percaya kes akan convict sbb loyer xpnah tunjuk muka ms perbicaraan tp biler 2nd stage, Tertuduh aku kna bela diri, loyer dia datang tanpa sebarang saksi telah berhujah, hakim plak ckp dia akan go-thru sekali lagi segala nota keterangan dan hujahan kedua-dua pihak..ms ni aku da start 50-50,takut kes aku kna buang jer..



ms decision tadi mulut aku terkumat-kamit baca doa mohon pada Allah permudahkan urusan aku pada hari ini, mohon Allah jgn lepaskan si perogol tu..mohon Allah lembutkan ati hakim aku..punyer beria aku kumat-kamit kat court td...mcm beratib da aku rasa..tertiba suma doa,ayat al-quran aku bleh plak lancar td..aku kan bdk skola agama..huhuh



punyer berdebar hati aku~~sekali alhamdulillah kemenangan di pihak aku...TAPI..yg failnyer aku xberia letak hujahan agravating aku pada hukuman..hakim plak terkejut+terkujat sbb loyer xmerayu lansung atas hukuman..

PADAHNYE~~~ aku nyer hukuman dapat xseberapa, hakim aku plak admit kat aku yg dia terlupa nk bagi sebatan..which is wajib for rape cases..aku puji hakim aku sbb dia pun realized kesilapan dia..aku xsalahkan dia..aku pun mengong gak..hahahaha



so~~ aku kna buat appeal gak la..musti boss aku marah sbb aku xberia hujah td..^%*&^%^ aku neves beb!!! siap semput lagi ms dpt keputusan tu.

aku qoute sms dari hakim aku dasat kan kitorg siap main sms-sms lagi dlm court "nama lagi manusia kita ni...buat silap"

Tiada ulasan:

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...