Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 20 Mei 2009

hmm..kojer..kojer..kojer..

hhmmm..kojer..kojer..kojer..
keja byk jer ni..tp aku xder mood nk pandang sumer IP..kna tgk IP for the next hearing..adus..naper la org suker buat jenayah2 ni..nakal jer cukup la..ni x..smpi pkul2 org..curik motor la..brg kemas la..isap dadah la..rogol la..kekadang aku nk jer jerkah kat muker diorg n family diorg ni..KALU X NYUSAHKAN AKU XLEH KER!! tp pk blk..kalu diorg xjahat..aku pun xder la dpt kijer ni..huhuh,bukan senang nk jadi prosecutor ni..
aku pun xtau tau camner aku bleh terperap dgn DUNIA LEGAL ni..aku dlu pd skola menengah jnis xikut rule nyer org..main redah jer..slalu fly klas..keja uma xpnah anta..tp tu la end-up gak masuk 'U'..bukan calang² "U" plak tu..UIAM..amik jurusan undang², nk tergelak pun ader biler dpt tau memuler..hahahah
tp dlu arwah mama aku nk suh aku jd ustazah/guru...huhuh,not in my blood la mama;p aku slow-talk ngan arwah mama aku dlu,"NOA BLAJA BEBETUL..DPT GUD RESULT MASUK "U" SUMER..XKAN MAMA NK TGK ANAK MAMA JADI USTAZAH JER KUT..XMENCABAR LA MAMA..BAIK SETAKAT SPM JER PASTU MINTAK MAKTAB KER PAPER.." huuhuh berlagak plak tu..skang br aku tau jd cikgu ni lg snang idup..budak cui kiter pun cuti..kijer pun stengah ari..sonang kan!!!
bukan aper..aku mmg xleh nk mengajar org..aku nk ajo kawan aku pun kna ader sorg kwn aku yg lain yg phm aku tukang translate aper yg aku ckpkan huahuaaaaaaaahuaaaaa..
tp skang ni pk blk as long as aku dpt gaji,dpt byr loan ptptn aku..ader duit poket tuk aku n anak aku..aku akan truskan kijer ni..insyaAllah..hubby aku suh aku suker dgn kijer aku..b'coz he loves his job (doctor) thats why gamai org suker kijer dgn dier..dier komited skit hubby aku ni kalu buat kijer..aku jer yg xpenah serius sgt..:p
kekadang aku suker kijer ni..kekadang rasa cam nk duk opis jer..hahah..tp aku suker kijer luar..it just aku xsuker buat presentation in formal way..kat court kan everything is in formal way!!! GOD!!!! PLIZZZ!!! its not me..
kekadang jeles tgk org yg kijer bhgn PR ni..dgr diorg citer kijer diorg cam best jer..xper la..tu part memasing kat dunia ni kan..redha jer la dgn rezeki sendiri..
Ya Allah..ampuni lah dosa ku, suamiku dan dosa kedua ibu bapa ku..juga tempatkanlah mereka di kalangan orang² yg beriman, redhakanlah setiap amalan kami..AMINNN...

1 ulasan:

maryaaa berkata...

ohohoh...seb baik kutuka course awal2 dulu hehhe kalo tak hidupku pon jadi skema ker? ku lagik best patut pi buat law kat cardiff or bristol..muhehehehe..tapi kutaknakkkkk. last2 nah amik keje kat umah.

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...