Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 20 Mei 2009

coret-coret..

LOOK AT HIS FACE...LOOK SO...COOL..!!! TP PASTU MELALAK...HAHAHA..si botak comey ni...

huhuhu..aku xtau nk citer aper psl my lil'imran..
da 6ari aku anta dier uma nanny..so far k'nor i.e. nanny dier ckp ari 1st jer la imran meragam skit..k'nor ckp mayb dier BAU lain kut..hohohh aku xtau plak bb bleh smell bau mama dier..tp biler aku observe blk..yer la....sbb tiap kali aku bukak bj aku dpan imran tuk BF..kepala imran beria mencari2 breast aku..sdangkan aku xsua pun lg breast kat dier...:p

skang ni..imran asik tdo siang la...(aku rasa la)sbb lately imran slalu bgn mlm...:( pkul 2~2.30 standrd imran bgn nyusu..tp pkul 3 pun bgn..pkul 4 pun bgn..ni bgn jnis nk BERGANTUNG jer...ltih la aku...sakit bdn tu...biler aku pndg muker imran buat2 marah...bleh plak imran duk senyum..sengih2 kat aku..cis!!! nk amik ati mama la tu...l,kekadang angin gak...1st sbb kaco kiter nk tdo..n 2nd sbb kaco hubby tdo..sbb pnat onkol sumer..

imran...imran..mcm2 perangai..but when i see ur smile..evrything is ok...my lil'son...

1 PIC..WITH THOUSAND MEANING...



Ya Allah..ampuni lah dosa ku, suamiku dan dosa kedua ibu bapa ku..juga tempatkanlah mereka di kalangan orang² yg beriman, redhakanlah setiap amalan kami..AMINNN...

Tiada ulasan:

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...