Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Khamis, 3 Mac 2011

HUJAHAN AKHIR..MAHKAMAH...KERJA..KONTRAKSI...

hmm..alhamdulillah..aku selesai dengan 3 HUJAHAN terakhir aku sebelum aku bebetul cuti selama 3bln..xkisahlah apa yg akan berlaku dengan keputusan..yg penting aku membawa kes itu sehingga aku berjaya menghujahkan keterangan di mahkamah..

arini..sejak dari pg asik mengalami kontraksi yg agk kerap dan senada..tp aku masih boleh menahannya...kira xsakit la..But its constant..org ofis ingat aku da stat cuti..(mayb sbb diorg xnmpk aku di ofis) ehh...seawal 7.35am aku da ada di ofis..8.35am aku da bergerak ke mahkamah...12.15tghari aku masuk semula opis...AKU MASIH BEKERJA...

Tp ptg ni ada check-up..aku wonder..bila bb nk kua..huhuhhu COMFORT-ZONE sgt kah di dalam perut mama ni???ramai lawyer da memberi pandangan..BB kali  ni BB yg belajar apa terjadi di mahkamah..n he gonna b a fighter later..either becoming a lawyer..or becoming DPP like his mama or..he's the one who will be sitting on the BENCH!!!

Huhuhhu..aku kalau bleh xnk memana anak-anak aku terlibat dengan dunia Undang-Undang ni..tp kalu itu mereka mahu..aku redha..baik menjadi LAWYER..DPP..MAJISTRET/HAKIM..semua tu ada risiko tersendiri..

aku berserah yang terbaik untuk anak-anak aku...

1 ulasan:

Ummi Shira (AshAnas) berkata...

mamanoa masih kuat... take care ya... semoga semuanya selamat!

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...