Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 16 Mac 2011

B.U.H.S.A.N.G!!!!!!

hmmm...B.O.S.A.N. hehehehe..org da bg rest 90 ari kat uma pun nk ckp buhsan kan..ntah paper aku ni...
ehehheheh..bukan aper..terpaksa menghadap perkara yg lebih kurang sama setiap ari...
aku xder la ckp spent time dgn ank buhsan..tp aktiviti lepas main dgn Imran & erfan..BF both of them..kejap selang seli..kejap dedua sekali...pam susu utk stok...haaa...lpas tu asik buat benda yg sama..makan-minum-tgk TV-tgk internet
nk jd cite plak imran lpas aku byk susu ni dia nyer melekap mcm dia plak yg br lahir..kalu dia nmpk erfan nenen..dia punyer menjerit nk nenen gak mcm org meroyan korg tau x???bukan jeles adik dia nenen, tp dia nk gak..xkisah kongsi janji nk nenen..kalu x dia nyer menjerit kat uma ni..satu taman bleh dgr...
H.A.RU.

Ni mak si imran & erfan da jd camni..sbb kna KUARANTIN dlm uma kan..xleh nk kua memana...(da la ms ni sumer citer kat wayang sum,er best-best!!)
kalu aku kna kuarantin 90 ari gak dlm uma..aku rasa aku bleh jd camni ok...i.e. GEMUK!!!! asik nk mkn jer....cik somi aku da mula berdecit tiap kali aku mkn paper..:( adik ipar aku siap ckp perut aku mcm ada lg bb jer lg..CISSS!!!!!! 7-8kilo da ilang tau...xper..lg 5 kilo je lg..pastu im-back-to-my-body-back..


p/s: imran lepas deliver n dia dpt rasa colustrum sumer tu dia da kurang mkn nasi da..b4 deliver aritu mkn nasi pun siap tmbh 2kali..la ni nk mkn nasi sepinggan pun susa...bdn dia pun makin berat skang ni..br 10-11ari mnum nenen blk..wahhh...patut ke aku risau???

Tiada ulasan:

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...