Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Khamis, 24 Februari 2011

M.E.N.G.A.N.T.U.K

M.E.N.G.A.N.T.U.K


tiap kali lpas pukul 1 je baik pas lunch or xlunch aku akn mengantuk yg amat sgt..
da jenuh bukak mp3 kekuat..puas head-banging sesorg kat bilik ni tp aku nyer menguap beratus kali aku rasa da..kalu tmp lama dulu ada gak la sofa bleh la lelap barang sejam dua..(AMBOI..sejam dua ok~~) tp da pindah tmp baru ni, harapan nk ada sofa..HUH!! NON-ADO!!  ntah bile aku nk angku carpet kat uma bleh la letak kat blakang meja aku ni..tp tmp aku ni plak xder pintu..HAMPES!!kitorg ni juz dapat satu ruang besar tanpa sebarang pintu dan hanya separa dinding..DUNGEON ok~~ i live in DUNGEON!!!!

nk gi blik surau keja xsiap lg..ada aku terlajak lama dlm bilik tu kang..hhohho..

mayb gak sbb condition aku yg da tahap tggu masa jer ni..hmm..tu yg ngantuk lebih tu..bdk opis sumer duk suh aku cuti duk umatakut terberanak kat opis or court la tu huh!! mls aku nk guna cuti aku sesuka-suki camtu..sayang siot cuti aku..even aku ada 90hari cuti bersalin+25hari cuti tahunan..byk benda aku bleh gunakan utk cuti tu..hohohh..

dgr-dgr cik somi nk ajak bercuti..dia ckp disebabkan pergolakan kat negara arab skang..so xselamat nk gi buat umrah..so..kita nk gi mana B???hohoh..Korea??Australia??Bandung??Bangkok??Singapore?? eceh..mcm byk sgt duit laki aku tu~~

ke balik kmpg jer??? ala~~xnk la~~~

Tiada ulasan:

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...