Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Khamis, 23 Disember 2010

wajah-wajah 2nd pregnancy

puas aku cari gambo ms anak dara nk di bezakan dgn ms pregy ni..punah harapan, xdok plak soft-copy..xper nex time..

heheh..ni lah wajah-wajahsuci aku during 2nd pregnancy ni..br 7bln muka+tgn+kaki aku da start blotted ok..dulu ms imran..nk masuk 9bln baru kembang mukaidung sumer..

skang ni bdk opis ckp muka aku muka da xlarat da..jln pun slow & series kangkangmcm paler bb da lock jer kat celah tu da nama mengandung kan..nk ckp camner..mmg camtu la ghupernyer...jgn ko harap muker ko akan cun giler mcm "angelina jolie"

mmg xlarat, da ko kna keja gakkan xkn nk ngangkang jer,bleh jer aku buat dramaminggu ini kat opis & court, tp nnt jd BUAH-MULUT plak kang~~uikss!! ni nk ngumpat ker apa~~ huhuhu

balik keja jer aku da collapse,nk masak pun..tlg skit² je nasib adik ipar ada kat uma, sudi la dia nk tlg masak,tima kasih bebyk yer IDA, nnt akk bwk ko jenjalan KL ekk..hahahah

tp mak tetap HOT&VOGUE MOMMY ho-yeah~~ho-yeah~~

naper ada gambo aku menyusu imran???

YESSS~~ IM STILL BREAST-FEED MY SON EVENTHO IM PREGNANT....xmustahil pun..bleh jer..ada jer lg susu aku, infact da 7bln ni kolustrum pun da start "form"...da start berat & sagging da breast ni..xper pas beranak aku shape-up blk la breast aku mcm anak dara gitu

p/s: cik somi xder rasa nk bg adiah kt bini mu ker ini nnt..penat tau bawak perut dgn muker huduh nitp stil sexy & cun mana tahu pas beranak u nk sponsor SlimWorld ker..gelang tgn emas ker..huhuhuh

2 ulasan:

Unknown berkata...

comel je wajah2 ibu preggy ni :)

Unknown berkata...

comeljerkmukaibu mengandungkan walaupun diong kembang setaman.. heheh

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...