Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 20 Disember 2010

Major & Minor Things..

hmm..skang da masuk 28weeks da pregnancy..tp rasa mcm da 8-9bln,berjalan termengah-mengah..perut cramp now & then..perut senak,semput now & there..

cik somi da melarang buat keja uma..sbb melihatkan keadaan aku yg mcm nk terberanak da..tanx B..lap u so much tp aku xde la ikut ckp dia sgt, sbb dulu ms preggy imran rasanyer 9bln pun aku still tegap lagi..

mayb sbb BF & at the time preggy..tu psl la kut..makin penat...



ada lbih kurg 3bln lagi tuk bb-junior kua..aku da siap nama panggilan kat bb-junior ni cuma xder nama full lagi,tgh carik lagi sebahagian barang bb & aku sindri aku da siapkan..TAPI~~...tu lah..perkara yg MAJOR xsiap-siap lagi...korg tau apa?? ni..bawah ni...


kids play-room merangkap bilik aku nk berpantang..(bilik kitorg kat atas) aku decide bila aku berpantang duk bilik bawah je , sbb rasanya aku akan berpantang seorang diri..so memudahkan segala perkara aku nk duk bawah jer..imran nnt kna ajo tdo dgn papa jer

tp tu la..biliknyer baru siap cat jer..(pink+purple) pad getah tu adala separuh..kna cari lg 2set br complete blik tu full pad getah camni..cik somi da janji nk buatkan sumer ni..

hmm..bilo ntah nk buek...nunggu yolah~~~

ni dpt tau plak bln Feb ni cik somi kemungkinan besar kna gi....

Phuket yer..Phuket thailand..bukanlah gi tmp dlm gambo ni dia ckp dia kna attend persidangan which is wajib kalu nk jadi speacilist Neuro-Surgeon

abis aku camno!!! nk ikut gak gi sana!!!! tp aku da sarat time tu..tggl nk meletup jer..mana bleh gixaci..B u kna bawak gak i gi sana nnt, kalu x,xnk kawan da~~

haaa..b4 gi sana make sure bilik setel!!

Tiada ulasan:

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...