Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 12 Ogos 2009

MILESTONE 5 MONTHS...


arini..genap umo imran 5bulan 1 ari..wah..wah..macam baru last month aku pgang perot ku yg besar tu..hik..hik..japg aku nk kna bawak imran gi cucuk ni..adusss.kali ni aku sorang jer bleh pi..cik somiku oncall arini..so dier xleh nk teman..(cik somi kalu nk teman kna amik cuti..sekerat-sekerat ari cam aku ni dia xleh..uhuh:(

Milestone 5 months..hmmm aper ek..:



  • yg aku nmpak..Imran semakin bising..AA...AAAAAAAAA...AA....pastu main sembur² prttttrtrttr...duk main bubble kat mulut dier...abis menjejes air-liur..

  • tahap tido nyer semakin buas..(sebab da boleh bergolek² ni kan..) penah sekali aku bgn mlm tgk kanan xnmpk da maner dier..uper bawah comforter da duduknyer tengah telangkup...cuak jap aku..biler angkat berpeluh² imran..hahahaha panas ekk cayang..tp elok jer tdo..cis!!!!

  • mak mertua aku cakap imran badannyer xnaik..kezen n kawan dier yg lahir lbih muda sumer tunjuk prestasi badan dan berat dgn jayanya..tp imran..slim-steady-tough(dada masih bidang tu...)ahaks!!!

  • imran xsuker panas dan berpeluh..dia cepat rimas,pastu merengek..(anak org kayer ni nk pkai a-kon jer..ngengader...

  • da mula angkat montot..ala-la nk menjulur ke depan..huuuuu...

  • skang sumer benda nk masuk mulut dier..even xder gigi lagi kalu dapat jari tu dier gigit sekuat ati tu

  • cukup CULAS nk amik toys dia kalu jatuh dr tgn..kalu kiter bg pas main tertiber terjatuh toys tu mula la dier nangis..sedangkan atas badan dier jer..adussss...

  • suker tarik baju/tudung aku(kalu menyusu lelebih gi)

  • kalu kiter cakap one,two,three....dier da pandai angkat paler dan badan..konon nk suh kiter angkat dier la..

  • kalu mandi ckp one,two three pun dier da tau kiter nk basuh paler dier..


hmmm..tu jer kut yg aku ingat..xper..slowly setiap budak berbeza milestone dier kan..xper..xper..asalkan anak ku sihat dan gembira...

4 ulasan:

** Perfect Love ** berkata...

wahh.. tggu 2-3 bulan lagi..
bertambah cerdik dia nanti...
wkatu tu mmg tak menang tangan kita hehe ~~

shaifulsafar berkata...

sebaya dengan anak lelaki saya nih.... :-)

Ummi Shira (AshAnas) berkata...

sebulan lg to solid food kan...

Aliff Imran berkata...

perfect love>> tu lah..xsabar nk tggu dier bleh panggil mama..
imran..must b notty like mama but smart like papa..hik..hik..

sepul>>ehh..anak ko pun da 5 bulan ekk

ashanas>>tu lah..xsabar nk buat puree sumer..ahaks..

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...