Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 15 Februari 2012

warning entry bergambo sahaja!!!

psa balik kampung..kitorg menuju ke Grand Lexis Hotel dekat Port Dickson..korg jgn tersilap masuk plak..sbb ada 2 tau Lexis & Grand Lexis.. beza dia????

"G.R.A.N.D."

sampai dlm bilik..(kitorg amik 2 bed)
room yg sangat besar..puas ati dg ambience sumer..pool yg tersorok(senang nk "beraksi" tanpa sebarang benang nnt) EHHH!!!! bukan aku..anak-anak aku..
hahhahaha...

si abang semamngat hangkut pelampung!!

 si paler lonjong & si paler bolatt!!

breakfast yg haru-biru..

pas bekpas gi PlayRoom!!!

papa yg "melayan" si anak nk makan
 hasil "curian" roti semasa bekpas sambung makan di bilik..hehehe

raya di Pantai teluk Kemang

Pengganti Van Persie!!
 ko tgk la..dlm restaurant pun anak-anak aku hangkut bola arsenal diorg..tu duk main dlm cafe..(nasib xder org mkn sgt)

get ready nk balik!!!!

p/s: korg perasan x gambo aku xbanyak???sedey kn..hmm..duk jg dedua bdk kecik ni muker aku=tudung xterurus skit..(mcm minah indon pun ada)..mencik!!! da xvogue da I....

Eh!!! mano gamba swimin??? haa~~~ after this..

Tiada ulasan:

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...