Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 15 Februari 2012

AWAS!! entry 18sx!!!!

air kolam dlm pool bili giler sejuk!!
haaa!!! kn aku da cakap..anak-anak aku yg tanpa seurat benang bukan aku!!! 

errrr~~~ papa,sila sorok spare-tyre anda

erfan menjerit suh aku masuk sekali!!!
nak!! mak ko pakai baju jalan..sua palazzo..ko nk suh gak masuk pool ker??mama tgkp gambo jer ekk..


tgk aksi si abang!! si adik duk mnum air kolam

p/s: korg kalu bawak anak mandi pool korg pakaikn x pampers tuk swimmin tu?? sbb aku tgk gamai yg xpakai la..aku pakai jer..sbb takut diorg terberak/terkencing dlm tu..or paling takut kalu ada ulat air gigit be-bird anak aku...Oiiii!!! ASET anak aku tuk masa depan kena jaga oiiii....

2 ulasan:

[leily.laily] berkata...

wah,
bestnyer mandimanda..
mesti dorang tanak naek kan..
hehehhe

kecik2 dlu sy x pakaikan si alya pampers kl mandi pool..
nnti pakai berat ngan air aje.. huhuhu

Aliff Imran berkata...

lelly..u tau x ada pampers utk swimming..agak mahal la..tp i pakai 2-3x..pas pakai keringkn pastu pakai balik..heheh 10 keping harga mcm bli sekampit besar pampers..tu yg duk recycle

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...