Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 29 Februari 2012

mimpi buruk..

aku mimpi buruk..
masuk mlm td da 2 x aku mimpi perkara yang lebih kurang sama..
dedua mimpi perihal cik somi...
mlm td mimpi lagi perkara yang lebih kurang sama berserta jawapan"anggukan beliau" di dalam mimpi..
rasa jatuh-luruh jantung ni sambil menyebut "YA ALLAH"
aku terjaga pandang cik somi sebelah lena tido..

YA ALLAH..aku tahu syaitan yang mengacau mimpi ku..
YA ALLAH aku xsanggup seandainya benar perkara itu terjadi pada ku...
YA ALLAH...jauhkan la kami dari tipu-muslihat manusia dan syaitan
YA ALLAH..Kau kukuhkanlah hubungan kami sebagaimana Kau kukuhkan hubungan kasih-sayang antara Siti Khadijah Dan Nabi Muhammad S.A.W.
YA ALLAH..KAu selamatkanlah jiwa kami dari segala kemaksiatan di dunia ini..


usai mimpi buruk tu...sebelum subuh aku bermimpi lagi..
Tsunami melanda...
kali ni aku bersama-sama suami dan anak-anakku...
sempat menyelamatkan diri..
ALHAMDULILLAH....yang penting susah dan senang aku masih ada suami di sisi...

MIMPI MAINAN SYAITAN ATAU SATU PETANDA.....

Tiada ulasan:

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...