Teman tapi Mesra~~

Isnin, 22 Ogos 2011

Ramadhan yang kian pergi..

da  nk abis da ramadhan..lagi seminggu lbih jer lg nk raya..macamana dgn persiapan korg??

aku thn ni..buat mana yang sempat je la..ada la 2pasang baju kurung(cotton jer) ntah naper aku da xgemar sgt kain lain..tu yg selesa kat badan aku..mind uols..raya ni nk kelek anak,nk gi beraya uma sana-sini..nk get ready juadah..confirm berpeluh-peluh so aku pkai cotton jer..

Theme family tahun ni??hehehe..kelabu yer..nnt aku tgkp gamba anak-beranak yer..
anak-anak aku buat sepasang jer baju melayu..sekayu dengan papa dia yer..hehehhe..

ni atok diorg duk latih cucu dia tuk raya..imran da pas da salam cium tangan..(pasni kna ajar salam-ciumtangan -mintak sampul raya)hahahhaa...
si cheeky yg atok dia pakaikan kpopiah si abang..besor nyer..but still CHEEKY!!


Ni si abang dgn songkok dia..kalu tgk upin-ipin mesti nk pakai songkok..kalu tgk boboiboy mesti cari cap dia.. blog dia.. hhehe...


see!!! ni mak nyer lak yg dok try kat si CHEEKY..

di bulan yg mulia ni..banyakkan bersedekah...banyak pahala nnt..aku mmg ajar imran biasakan berkongsi..bersedekah..jgn kedekut..ader duit lebih masuk tabung...xpun bagi org yg memerlukan..sejuk perut mam ngandungkan ko nak EH!!!! hahhaha...



p/s: sekian salam ramadhan..mohon maaf seandainyer ada terkasar bahasa or terlepas budi bicara..

1 ulasan:

Mama Shinta Musraika berkata...

Ya.. btul tu. sedekah tak semestinya wang ringgit. senyuman juga sedekah. Doa pun sedekah. salam ramadam..

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers