Teman tapi Mesra~~

Isnin, 15 Ogos 2011

Monday Blues...


bergaya dengan baju tido baru atok beli...huhuhuu

da besor da anak² aku..mcm xcaya jer da ada anak 2..mcm baru tahun lepas aku duk UIA tu..mcm br 2-3thn lepas jer bercinta dgn cik somi..tup-tup BLESSED WITH these 2 HANDSOME ..

alhamdulillah..dedua sihat-segar-bugar berkat susumak dia gak yg aku suka dedua cheeky!!! abg dia jer la bdn kurus skit..

IMRAN "read: e-an"
memcm karenah skang..karenah si ABANG nyer la..karenah ATTENTION SEEKER nye la..mmg aku jd MAK TIRI jer kat uma tu..
kalu xder gemmagrandma dgn atok dia..mmg aku jer la dia carik..bapak dia pun xsudi..tp kalu gemma dgn atok dia ada..aku pun dia xnk pandang..time da haus nk tdo je la carik aku..tu pun nk nenen jer

ERFAN "read: e-pan"
ms tepat umo dia 5bln aritu 5 Mac, dia demam buat pertama kalinya  - 3ari gak la demam..risau aku..
nex week nyer bawak gi cucuk TAPI alhamdulillah..dia xdemam!!! tp badan dia naik rashes..cik somi ckp kesan cucuk tu kut..nasib xtinggal bekas..cian muker gegebu nmpk comot sbb rashes tu pengasuh dia y claim nmpk comot sbb memerah tu la skang da gebus-gebus balik!!!
skang da mula angkat badan dgn montot..da pasang gear reverse da..aku letak atas bantal tup-tup da nk smpi ujung katil dia duk reverse..bergolek jgn cakap la..aku pindah kanan dia golek kanan..aku pindah duk kiri dia golek kiri...
mulut - PALING KECOH..abang dia ms kecik pun senyap jer..susa nk kua suara..susa nk gelak..tp si e-pan ni kemain lagi..abg dia buat lawak la paling dia gelak terbahak-bahak..dia paling kenal suara imran yer..

paper pun..aku bersyukur aku dikurniakan kedua mereka..showered wit loven susu mama yang melimpah-ruah hehehe..

Tiada ulasan:

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers