Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 6 Oktober 2010

FAT???? CHUBBY?? COMEL?? MONTOK?? TEMBAM??? BUNCIT?? BOLATT??


FAT???? CHUBBY?? COMEL?? MONTOK?? TEMBAM??? BUNCIT?? BOLATT??

emm...korg ader masalah ker kalu mengalami masalah seperti di atas?? huhu..ayat buku

ramai org cakap perempuan or lelaki lepas kawin badan confirm naik..bulat..buncit..

hmm..pada aku xsalah pun kalu badan naik sedikit..its shows that yg si somi tu bukan tgh menderita sbb perkahwinan, tu & for sure dia duk mkn hasil air-tgn bini dia jer tetiap ari.. kan org tua ckp jaga ati suami melalui perut

kalu yg pompuan plak..ye lah kan...da jadi tukang masak kat uma tu musti asik kna rasa n makan apa yg dia masak..lelagi ader lawan somi & anak nk abiskan makanan yg konon akan puji sedap jer biler kite masak hehehe...

cik somi saya mmg risaukan kalu berat badan dia naik ekceli dia risau nmpk buncit & gemuk which is pada saya, xder la gemuk mana pun..FYI cik somi sy bukanlah seorang atlet yg mempunyai badan yg berketul² (sbb aku geli nk pegang badan berketul² ni,keras semacam jer aku rasa) tp just nice..comfy to cuddle & snuggle..huhuh..mind my hot language
bila da rasa gemuk tu mula lah dia duk joging pkul 5am,duk nk poser la, duk mkn ns 1senduk jer la...layankan jer la..

kalu saya plak yg berisi, dia akan ckp terus-terang..kengkadang tetiap ari ckp saya gemuk naik 2-3kilo pun da ckp gemuk, saya buat pekak jer..janji aku xsakit..hohohoh..
lantak la kan da hormon mkn masa tu tgh mencanak-canak naik..sedangkan mls nk ikut cik somi joging awal pagi.. mmg sy cukup mls nk berlari-lari yer..

tp cik somi aku dr couple smpi skang ni da inform awal² xnk aku gemuk,alasan??? xnk aku sakit nnt..nama pun doktor kan aku slalu jer balas org kurus pun gamai jer mati awal, ader jer kna darah tggi sumer...hohoh..payah kan kalu bini loyer ni, keja asik menjawab jer..

camner dgn korg???masalah sgt ker kalu berisi???kalu da totally out-of cutting sbb pregnant tu lain citer la kan???

4 ulasan:

Unknown berkata...

sy x kisah suami semangat sikit tp klu boleh x nak perut dia boroi..x encem :)

yatie chomeyl berkata...

i pulak dh xtahu camne nak naikkan berat badan sbb hubby duk komplen i dh kurus sgt. padahal makan banyak berpinggan2x

cik puan akish berkata...

sometimes me jadi kecoh bile org dok kate me tembam...tp bile tnye en.hubby dia kate ok owh....teros me pon kool balik....:)

Aliff Imran berkata...

Huda>> i pun xkisa gak..hehe

yatie>> mu ni mmg kna mnum weight gain la..kurus sgt!!!! aku takut mu melayang je kat fukouka tu nnt kna tiup angin...

Cik puan Akish>> cik somi xkisah..is the best!!!!

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...