Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ahad, 23 Mei 2010

biler anak da pandai meminta..

aper hal tajuk atas tu?? ni nk citer kalu anak da pndai jalan..da pndai tunjuk..da pandai cakap..hahhh!! mak-mak..bapak-bapak..sila bersedia untuk mendengar jeritan anak nak itu dan nak ini...camno ekk korang handle???

ok..aku story benda lain dulu..

hmm..last week err~~ 14 may kut.. aku balik melaka,kezen kawin..ni diantara gambar yg kitorg duk interprame..huhu..seronok sgt sbb dapat balik kmpg..anak aku dari BUDAK BANDAR terus jadi BUDAK KAMPUNG..dengan berlendir+comot+xberbaju berlari sana-sinun hohoohoho..tp yg pndainyer aku xtgkp gamba dia comot..so xder bukti la..

konfem kalu grandma dia tgk musti menggeleng paler xsangup tgk muker cucu dia mcm tu..huhuhu -ampun mama~~

US as a lovely family..
my kezenyg laki tu ni makcik & kezen aku yg sempat enterprame..perasan x beg baru ku itu..huhuhu mak dapat free "gucci-from korea" ader sesaper nk?? bleh call makcik..
yg baju biru tu adik aku..imran kira anak dia gak,adik aku pernah mengandng, tp anak dia meninggal masa deliver..cian dia..smpi lani still mencuba nk dapat bb, that's y dia claim imran anak dia..lepaskan rindu...adakah illusi optik??aku tersangat kurus di dalam gambar..ahaks!!
aku pernah bgtau kan anak aku "FANATIK BOLA" ko tgk..boleh dia menjerit-jerit lam JJ nxnk lepaskan bola besar tu..hohoh


ni fresh from oven..smlm tgkp..papa ajar how to drive..suker!!! yg best nyer..imran ni since dia da bleh bercakap n byk vocab da,tp kalu dia nk "show-off" dia akan panggil aku gak..bukan papa okay"MAMA-MAMA" nk tunjuk yg dia buat itu dan ini..hohoho!!!
diantara vocab imran dikala 14bulan ni...:
MAMA PAPA MAMAM ATOK APITrefer hafiz anak nanny
BOBOL ball nenensusu
ekceli byk jer vocab dia..aku luper plak..adusss~~~
yg penting dia da pndai tunjuk apa dia nk..kalu pi shopping complex..jgn la ko lalu area mainan..mg dia duk jerit-jerit nak benda tu.. CAMNO KORANG HANDLE???aku buat do-no jer~~n said NO~~NO~~NO~~

1 ulasan:

Ammi Sara berkata...

cakap no, no no gak tp bila lg besaq, otak pun dah pandai, depa bole manipulasi kita..huhuhu..

boys n ball n cars mmg tak bole dipisahkan, dah lalui semua, hehe..

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...